تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کوچکی‌نژاد: در آخرین روز سال هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده؛ وزیر یا حقوق را بگیرد یا استعفا دهد!

در شرایطی که یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم به تازگی گفته بدترین خاطره او تعطیلی مدارس بوده، اما جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس گفته در آخرین روز سال هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده و وزیر آموزش و پرورش امروز یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفای خودش را به رئیس‌جمهور بدهد.

کد خبر: ۱۴۶۸۶۸
۱۱:۴۶ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

کوچکی‌نژاد: در آخرین روز سال هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده؛ وزیر یا حقوق را بگیرد یا استعفا دهد

دیدارنیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: به اعتقاد من وزیر آموزش و پرورش امروز باید به هیات دولت برود و یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفاء خود را تقدیم رئیس جمهور کند.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا با اشاره به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان تا امروز ۲۹ اسفند که آخرین روز سال ۱۴۰۱ است، گفت: با توجه به اینکه به آخرین روز سال رسیدیم و سال دارد تمام می‌شود، هنوز حقوق فرهنگیان پرداخت نشده است و دولت وعده داده بود که در بحث رتبه‌بندی هم معوقات و هم رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ معلمان را پرداخت کند، اما متاسفانه علیرغم اینکه همه دستگاه‌ها تا الان پرداختی به کارکنان خود داشتند، هنوز حقوق معلمان پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: این یعنی هم رتبه‌بندی را به کام فرهنگیان تلخ کردند، این نوع رفتار و عملکرد دولت، واقعا فرهنگیان را عصبی کرده است. متاسفانه دولت برخلاف شعاری که می‌دهد و حرفی که مطرح می‌کند، عمل کرده و در عمل یک مسیر متضاد با آن حرف و وعده را در پیش می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به اعتقاد من وزیر آموزش و پرورش امروز باید به هیات دولت برود و یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفاء خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی