تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
با قهرمانی در مسترز ایندین‌ولز

اعجوبه اسپانیایی صدر جدول را از «جوکر» پس گرفت

با پیروزی راحت کارلوس آلکاراس اعجوبه جوان اسپانیایی برابر دنیل مدودف روس در فینال تنیس مسترز ایندین ولز آمریکا، او امروز دوشنبه در رده‌بندی جدید جای نواک جوکوویچ را در رتبه نخست جهان گرفت.

کد خبر: ۱۴۶۸۶۷
۱۱:۳۳ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

اعجوبه اسپانیایی صدر جدول را از «جوکر» پس گرفت

دیدارنیوز: کارلوس آلکاراس با پیروزی قاطعانه برابر دنیل مدودف عنوان قهرمانی رقابت‌های مسترز ۱۰۰۰ امتیازی ایندین ولز را به خود اختصاص داد.

تنیس‌فا نوشت: تنیس‌باز ۱۹ ساله اسپانیایی در فینال این رقابت‌ها که بر خلاف انتظار‌ها یکطرفه از آب درآمد، حریف روس‌اش را ظرف تنها ۷۱ دقیقه و در دو ست متوالی با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ در هم کوبید تا سومین جام مسترز خود را فتح کند.

کارلیتوس در طول این مسابقات فوق‌العاده ظاهر شد و حتی یک ست را هم به حریفانش واگذار نکرد.

اعجوبه اسپانیایی صدر جدول را از «جوکر» پس گرفت

با این پیروزی آلکاراس به دومین جام خود در فصل ۲۰۲۳ رسید و در رده‌بندی جدید جای نواک جوکوویچ را در رتبه نخست جهان گرفت.

آلکاراس هم‌چنین به روند شکست‌ناپذیری مدودف پایان داد تا این بازیکن روس پس از ۱۹ پیروزی متوالی متوقف شود.

اعجوبه اسپانیایی صدر جدول را از «جوکر» پس گرفت

قهرمانی ریباکینا در مسابقات ایندین ولز

ایلنا ریباکینا در دیدار پایانی مسابقات زنان ایندین ولز در دو ست پیاپی برابر آرینا سابالنکا به پیروزی رسید و فاتح این رقابت‌ها شد.

در ست اول این دیدار که به تنهایی یک ساعت و ۱۸ دقیقه به طول انجامید، نبرد نزدیکی بین دو بازیکن شکل گرفت و ریباکینا بعد از آنکه نتیجه ۲-۴ را جبران کرد توانست در تایبریک با نتیجه ۱۳-۱۱ پیروز شود. در ست دوم ریباکینا که نمی‌خواست همچون اوپن استرالیا اسیر بازگشت سابالنکا شود بهتر از حریفش ظاهر شد و با نتیجه ۶-۴ به برتری رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

با این قهرمانی ریباکینا انتقام شکست دو ماه قبل در فینال اوپن استرالیا را از سابالنکا گرفت و در پنجمین ملاقات با حریف بلاروسی توانست اولین بردش را به دست آورد.

ریباکینا که روسی‌الاصل است از سال ۲۰۱۸ زیر پرچم قزاقستان بازی می‌کند و فتح ایندین ولز او را به نخستین بازیکن زن با تابعیت این کشور تبدیل کرد که در این مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی به قهرمانی می‌رسد.

در رده‌بندی جدید که روز دوشنبه منتشر شد ریباکینا با سه پله صعود در رتبه هفتم ایستاد.

اعجوبه اسپانیایی صدر جدول را از «جوکر» پس گرفت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی