تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
صعود چشمگیر ورستپن و ادامه مشکلات مرسدس و فراری

فرمول یک عربستان؛ گردوخاک «پرز» در جده!

در گرند پری جده، سرجیو پرز راننده مکزیکی تیم رد بول با اقتدار کامل و ۵ ثانیه سریع‌تر از مدعی اول قهرمانی و هم‌تیمی خود مکس ورستپن به سکوی نخست رسید و جشن پیروزی گرفت.

کد خبر: ۱۴۶۸۵۹
۰۹:۵۰ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

فرمول یک؛ گردوخاک «پرز» در جده!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: دومین گرند پری فصل رقابت‌های پرهیجان فرمول یک شب گذشته در جده عربستان با برتری قاطع سرجیو پرز راننده مکزیکی تیم رد بول به پایان رسید و او بالاتر از هم‌تیمی خود مکس ورستپن جشن پیروزی گرفت.

در حالی که مکس ورستپن قهرمان دو دوره گذشته فرمول یک به دلیل مشکل ماشین خود در خط استارت از رده پانزدهم کارش را شروع کرده بود، او توانست در نهایت با عملکردی چشمگیر به سکوی دوم برسد.

فرمول یک؛ گردوخاک «پرز» در جده!

در شروع فصل اوضاع برای تیم رد بول کاملا بی‌نقص و عالی پیش می‌رود؛ دو هفته پیش در بحرین این ورستپن و پرز رانندگان رد بول بودند که در رده‌های برتر ایستادند و در جده تنها جای آن‌ها تغییر کرد!

این در شرایطی است که تیم‌های مرسدس و فراری با وجود بهره بردن از راننده‌های آماده و مدعی، مشکلات زیادی در خودرو‌های خود دارند و رد بول نهایت استفاده را از این وضعیت و ضعف رقبا برده است.

مطلب مرتبط:

همیلتون: نوبت بردن ما هم می‌رسد!

فرمول یک ابوظبی؛ پایان یک فصل درخشان برای «مکس»

فرمول یک برزیل؛ سرانجام، اولین پیروزی مرسدس!

در رده سوم مسابقات پرهیجان جده یک نام آشنا و پرافتخار دیده می‌شود؛ فرناندو آلونسو اسپانیایی که در خط استارت از پرز جلو زد، اما در پایان به سکوی سوم رضایت داد که همین عملکرد هم در حضور لوئیس همیلتون، شارل لکلرک، جورج راسل و کارلوس ساینز بسیار فراتر از انتظار است.

فرمول یک؛ گردوخاک «پرز» در جده!

دقایقی بعد از پایان این ریس که رد بول فاصله زیادی با رقبا ایجاد کرده و تقریبا قهرمانی‌اش پیش بینی می‌شد، آلونسو ۱۰ ثانیه جریمه گرفت و مقام سومی خود را به راسل انگلیسی داد، اما تیم استون مارتین اعتراض کرد و در نهایت توانست سکوی سوم را به آلونسو برگرداند.

سرجیو پرز ۳۳ ساله که فصل پیش هم در عربستان پول پوزیشن گرفته بود، ۵ ثانیه زودتر از ورستپن از خط پایان عبور کرد تا آمادگی خودش را در این پیست نشان دهد.

در مسابقه شب گذشته، لنس استرول هم‌تیمی آلونسو در استون مارتین به دلیل مشکل خودرو خیلی زود از رقابت کنار رفت و به خط پایان نرسید.

سومین مرحله مسابقات فرمول یک روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ در پیست ملبورن استرالیا برگزار می‌شود.

فرمول یک؛ گردوخاک «پرز» در جده!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی