تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
موسسه نظرسنجی ایفوپ اعلام کرد

محبوبیت «مکرون» به زیر ۳۰ درصد رسید!

بر اساس نظرسنجی موسسه ایفوپ، محبوبیت امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه به زیر ۳۰ درصد (۲۸ درصد) رسیده که نشان می‌دهد میزان محبوبیت او از الیزابت بورن، نخست وزیر این کشور (۲۹ درصد) کمتر است.

کد خبر: ۱۴۶۸۵۵
۰۸:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

محبوبیت «مکرون» به زیر ۳۰ درصد رسید!

دیدارنیوز: نتایج نظرسنجی انجام شده توسط موسسه فرانسوی «ایفوپ» نشان می‌دهد که فقط ۲۸ درصد از شرکت‌کنندگان از عملکرد امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه رضایت دارند که این رقم نسبت به ماه آوریل سال گذشته میلادی ۷ امتیاز کاهش داشته است.

نظرسنجی مؤسسه ایفوپ که از سقوط میزان محبوبیت مکرون به زیر خط نمادین ۳۰ درصد حکایت دارد پیش از استفاده او از تبصره سوم ماده ۴۹ قانون اساسی این کشور برای تصویب لایحه اصلاح نظام بازنشستگی انجام شده است.

تبصره سوم ماده ۴۹ قانون اساسی فرانسه به دولت این کشور اجازه می‌دهد تا به صورت محدود و در برخی موارد، بدون رای‌گیری در مجلس ملی لایحه مورد نظر خود را به تصویب برساند.

بسیاری از شهروندان فرانسوی و نمایندگان مخالف دولت این کشور با لایحه اصلاح نظام بازنشستگی که توسط دولت فرانسه تهیه شده است مخالف هستند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مؤسسه ایفوپ، میزان محبوبیت مکرون به پایین‌ترین میزان از زمان پایان بحران جلیقه‌زرد‌ها در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

همچنین نتایج نظرسنجی مؤسسه ایفوپ نشان می‌دهد که میزان محبوبیت مکرون از الیزابت بورن، نخست وزیر این کشور (۲۹ درصد) کمتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی