تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آیفون ۱۴ همچنان رجیستر نمی‌شود!

در حالی که یک نماینده مجلس سوالاتی درباره منع رجیستری آیفون در ایران در شرایطی که گوشی‌های هم‌قیمت سامسونگ در کشورمان مشکلی برای رجیستری ندارند مطرح کرده، سامانه‌ همتا اعلام کرد که شرایط ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ تغییری نکرده و تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته نشده است!

کد خبر: ۱۴۶۸۴۰
۱۷:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۴ همچنان رجیستر نمی‌شود!

دیدارنیوز: بر اساس آخرین اطلاعیه‌ سامانه‌ همتا شرایط ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ تغییری نکرده و تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته نشده است.

زومیت نوشت: «بلاتکلیف بودن وضعیت رجیستری آیفون ۱۴ باعث شده در ماه‌های اخیر شایعاتی در مورد وضعیت این گوشی موبایل منتشر شود.

پیش از این هم سخنگوی وزارت صمت در اواخر بهمن ماه در واکنش به شایعات اعلام کرده بود که هنوز تصمیمی برای رجسیتری آیفون ۱۴ گرفته نشده و از مردم خواست مراقب کلاهبرداران باشند.

اطلاعیه‌ سامانه همتا هم به این معناست که آیفون ۱۴ همچنان رجیستر نمی‌شود و قرار نیست به شیوه‌ی تجاری و انبوه وارد کشور شود.»

مطلب مرتبط:

نماینده مجلس: چه تفاوتی بین سامسونگ و آیفون وجود دارد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی