تیتر امروز

مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود
در نشست گفتمان عمومی؛ مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی مطرح شد

مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود

نشست گفتمان عمومی، مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی با حضور مهدی مطهرنیا، رئیس پژوهشکده آینده پژوهی سیمرغ به میزبانی دیدارنیوز برگزار شد.
امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تار مو/ تقیه‌ علما، دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم
در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تار مو/ تقیه‌ علما، دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم

در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبرنژاد مجتهد و مدرس حوزه، در ادامه موضوع "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی" به تاثیر تقیه در کنش علماء دین پرداختیم.
محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه

این هشتاد و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نماینده مجلس اعلام کرد

بسیاری از فرهنگیان از رتبه بندی ناراضی هستند؛ وزیر آموزش و پرورش پاسخگو باشد

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس با انتقاد از نحوه اجرای رتبه بندی معلمان خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تاخیر چند ماهه در اجرا و نحوه اجرای رتبه بندی معلمان کار را به جایی رسانده که بسیاری از فرهنگیان از رتبه بندی ناراضی هستند.

کد خبر: ۱۴۶۶۶۵
۰۹:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

اجرای رتبه‌بندی برای برخی معلمان دلسردی آورده؛ وزیر آموزش و پرورش پاسخگو باشد

دیدارنیوز: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا باید رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگردش که به تازگی معلم شده پایین‌تر باشد.

صدیف بدری در اخطاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: تاخیر چند ماهه در اجرا و نحوه اجرای رتبه بندی معلمان کار را به جایی رسانده که بسیاری از فرهنگیان از رتبه بندی ناراضی هستند.

نماینده مردم اردبیل در ادامه با بیان اینکه معلمانی با بیش از ۳۰ سال سابقه و تجارب ارزشمند در حوزه تدریس، معاونت و مدیریت در رتبه‌های ۱ تا ۳ قرار گرفته اند، اظهار کرد: رتبه معلمی با ۳۰ سال سابقه از شاگردش که به تازگی معلم شده است پایین‌تر تعیین شده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بود اجرای رتبه بندی انگیزه معلمان را بالا ببرد، اما برای بسیاری از فرهنگیان دلسردی آورده است. سوال بنده این است که اجرای رتبه بندی معلمان به این شکل چقدر با اهداف مدنظر طرحی که بیش از یک دهه است که خاک می‌خورد تطابق دارد؟ آقای نوری در مقابل فرهنگیان پاسخگو باشید.

ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
پرطرفدارترین ها