تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
لیگ قهرمانان اروپا

آتش‌بازی هالند در شب حذف یاران «طارمی»

در شبی که ارلینگ هالند بی‌رحمانه ظاهر شد و پنج بار دروازه لایپزیش را فرو ریخت، مهدی طارمی و یارانش برابر اینتر به گل نرسیدند تا در خانه با جام وداع کنند.

کد خبر: ۱۴۶۶۵۹
۰۸:۱۳ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

اینتر به ماجراجویی طارمی و یارانش پایان داد/ منچسترسیتی با جشنواره‌ گل هالند صعود کرد

دیدارنیوز: دیدار‌های هفته دوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود منچسترسیتی و اینتر و حذف پورتو آغاز شد.

در شب نخست از هفته دوم دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد که در پایان آن‌ها تیم‌های منچسترسیتی و اینتر جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کردند.

منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اتحاد میهمان آلمانی خود لایپزیش را با تحمیل شکست ۷ بر صفر تحقیر کرد و با توجه به تساوی یک - یک بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۸ بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

پنج گل از این هفت گل را ارلینگ هالند، ستاره نروژی سیتی در دقایق ۲۲ (پنالتی)، ۲۴، ۵+۴۵، ۵۳ و ۵۷ به ثمر رساند و مابقی گل‌ها نیز توسط ایلکای گوندوگان در دقیقه ۴۹ و کوین دی‌بروینه در دقیقه ۲+۹۰ رقم خوردند. این قاطعانه‌ترین پیروزی منچسترسیتی در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود.

اینتر به ماجراجویی طارمی و یارانش پایان داد/ منچسترسیتی با جشنواره‌ گل هالند صعود کرد

حذف طارمی و یارانش در خانه

در بازی همزمان پورتوی پرتغال که مهاجم ایرانی‌اش مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب داشت، برابر میهمان ایتالیایی خود اینتر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد و با توجه به پیروزی یک بر صفر نراتزوری در بازی رفت، این شاگردان سیمونه اینزاگی بودند که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

این چهارمین شکست پورتو در شش بازی اخیرش برابر اینتر در رقابت‌های اروپایی بود. په‌په وینگر برزیلی پورتو در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این بازی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

در آخرین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) نیز دو بازی دیگر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران انجام خواهد شد که در مهمترین بازی رئال مادرید میزبان لیورپول است و در بازی دیگر ناپولی از اینتراخت فرانکفورت پذیرایی می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی