تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ریزش بهمن در چهارمحال و بختیاری؛ ۴ نفر فوت کردند

به گفته مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، بر اثر ریزش بهمن در شهرستان کوهرنگ متاسفانه چهار نفر جان خود را از دست دادند.

کد خبر: ۱۴۶۶۴۰
۱۳:۴۸ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

ریزش بهمن در چهارمحال و بختیاری؛ ۴ نفر فوت کردند

دیدارنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر ریزش بهمن در شهرستان کوهرنگ چهار نفر جان خود را از دست دادند.

مسعود مثنوی در گفتگو با ایرنا گفت: براساس اطلاعات به‌دست آمده ۹ نفر به‌علت ریزش بهمن در منطقه گل‌آشیر شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری حدفاصل بازفت بالا و دهستان موگویی گرفتار شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون فوت چهار نفر به‌طور قطعی تایید شده و پیگیری وضعیت پنج نفر باقی‌مانده این گروه در حال پیگیری است.

مثنوی تصریح کرد: تا ساعاتی دیگر اطلاعات تکمیلی دقیقی در خصوص وضعیت گرفتاران در ریزش بهمن شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است. بارش برف در بهمن‌ماه امسال در شهرستان کوهرنگ باعث کندی تردد در این شهرستان شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی