تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

درخواست گل‌گهر از فدراسیون؛ قلعه‌نویی در جام‌حذفی کنار ما باشد

امیر قلعه‌نویی، شب گذشته (یکشنبه) رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد، با این حال باشگاه گل‌گهر سیرجان از فدراسیون خواسته سرمربی سابق این تیم در جام حذفی روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۶۵۷۱
۱۳:۳۷ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

درخواست گل‌گهر از فدراسیون؛ قلعه‌نویی در جام‌حذفی کنار ما باشد

دیدارنیوز: باشگاه گل‌گهر سیرجان از فدراسیون فوتبال خواسته است تا امیر قلعه‌نویی در دیدار جام حذفی روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

مسئولان فدراسیون فوتبال روز گذشته پس از مذاکره با امیر قلعه‌نویی و باشگاه گل‌گهر سیرجان در نهایت به انتخاب او به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال رسیدند. مسئولان گل‌گهر خیلی مخالفتی با حضور قلعه‌نویی در تیم ملی نداشتند، اما درخواست کرده‌اند که برای دیدار حساس جام حذفی، قلعه‌نویی روی نیمکت این تیم بنشیند.

گل‌گهر ۲۶ اسفند ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف فولاد خواهد رفت و این باشگاه از فدراسیون فوتبال خواسته است که قلعه‌نویی برای این دیدار روی نیمکت آن‌ها حضور داشته باشد.

با توجه به اینکه قلعه‌نویی امشب برای برگزاری جلسه با مسئولان فدراسیون به تهران می‌آید، به نظر نمی‌رسد خیلی فرصتی برای بازگشت او به گل‌گهر وجود داشته باشد.

در صورتی که قلعه‌نویی نتواند به سیرجان برود، دستیارانش هدایت گل‌گهر را در جام حذفی برعهده خواهند داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی