تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

هشدار نارنجی؛ احتمال لغزندگی جاده‌ها و طغیان رودخانه‌ها

سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها و طغیان رودخانه‌ها براثر بارش برف و باران در شش استان طی امروز (۲۲ اسفند) هشدار داد.

کد خبر: ۱۴۶۵۶۰
۱۱:۴۸ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هشدار نارنجی؛ احتمال لغزندگی جاده‌ها و طغیان رودخانه‌ها

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به بارش در برخی استان‌های غرب و جنوب غرب هشدار داد.

بر اساس این هشدار دوشنبه (۲۲ اسفند) رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک برف در استان‌های خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر، جنوب لرستان رخ می‌دهد.

براثر این وضعیت جوی احتمال لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی کولاک برف و خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.

این سازمان برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات اجتناب از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوهنوردی همچنین خودداری از هر گونه عملیات کشاورزی در زمان بارندگی شامل کود سرک، سمپاشی و ... را لازم می‌داند.

همچنین عدم تردد ماشین آلات کشاورزی روی مزارع و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان مسقف، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جلوگیری از ورود رواناب (آب گل آلود) به استخر‌های پرورش ماهی و دامداری‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی در برابر تگرگ به‌ویژه کشت‌های زیر پلاستیک، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها در نواحی سردسیر و آمادگی برای برف روبی توسط دستگاه‌های مربوطه توصیه می‌شود.

در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی