تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا

VAR، فرشته نجات بارسا در جهنم باسک

تیم بارسلونا در دیداری نزدیک و دشوار توانست با دو تصمیم مهم و تاثیرگذار کمک داور ویدیویی (VAR) سه امتیاز مهم را از جهنم باسک به خانه ببرد. ابتدا گل رافینیا توسط VAR سالم اعلام شد و در دقایق پایانی هم VAR به کمک تیم ژاوی آمد و خطای هند بازیکن بیلبائو را قبل از گل ویلیامز اعلام کرد تا فاصله کاتالان‌ها با رئال مادرید همان 9 امتیاز باقی بماند.

کد خبر: ۱۴۶۵۳۸
۰۸:۱۴ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

VAR، فرشته نجات بارسا از جهنم باسک

دیدارنیوز: تیم بارسلونا در یک بازی نفس‌گیر برابر قرمزوسفیدپوشان ایالت باسک، موفق به کسب سه امتیازی مهم شد.

تیم اتلتیک بیلبائو تا آستانه متوقف کردن بارسلونا در ورزشگاه سن‌مامس پیش رفت، اما در نهایت نتوانست باعث کم شدن حاشیه امنیت میهمان کاتالان در صدر جدول شود.

این اتفاق یکشنبه شب در مصاف دو تیم در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا در ایالت باسک رخ داد زمانی که کاتالان‌ها با گل رافینیا در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول پیش افتادند و سه دقیقه به پایان دروازه‌شان توسط اینیاکی ویلیامز مهاجم کهنه‌کار میزبان باسکی باز شد، اما VAR حکم به مردودی این گل داد تا ارنستو والورده (سرمربی سابق بارسلونا) در کسب امتیاز از تیم پیشین خود ناکام و برتری تیم ژاوی هرناندس پابرجا بماند.

به این ترتیب همان تک گل مهاجم برزیلی بارسایی‌ها بیست‌و‌یکمین برد فصل را برای آن‌ها به ارمغان آورد تا فاصله ۹ امتیازی بارسلونای صدرنشین با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش رئال مادرید حفظ شود. کاتالان‌ها اکنون ۶۵ امتیازی هستند و حریف مادریدی ۵۶ امتیازی است. تیم‌های اتلتیکومادرید و سوسیه‌داد نیز هر دو با ۴۵ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب رده‌های سوم و چهارم جدول لالیگا را در اختیار دارند.

در آخرین بازی هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران اتلتیکومادرید میهمان جیرونا خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی