تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

رادان: «سرقت» آزار دهنده شده!

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی که در خوزستان حضور دارد، با اشاره به اینکه موضوع سرقت مردم را آزار داده و مطالبه گری آن‌ها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم.

کد خبر: ۱۴۶۴۴۶
۱۳:۱۹ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

رادان: «سرقت» آزار دهنده شده!

دیدارنیوز: فرمانده کل انتظامی به همراه رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور حضور در مراسم روز ملی راهیان نور و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس وارد استان خوزستان شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور حضور در مراسم روز ملی راهیان نور و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس وارد استان خوزستان شدند.

بررسی عملکرد فرماندهی و مرزبانی استان خوزستان و حضور درمناطق راهیان نور از اهداف سفر سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور به استان خوزستان است.

سردار احمدرضا رادان پس از ورود به استان خوزستان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: توفیقی حاصل شد که به اتفاق سردار کارگر جهت سرکشی از محل استقرار کاروان‌های راهیان نور و بررسی اقدامات همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی در استان خوزستان حضورداشته باشیم و یاد و خاطره دوران جنگ و دفاع مقدس را در خاطرمان زنده کنیم.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از رزمنده‌ها که بعد‌ها شهید شد، گفت: سرزمین خوزستان سرزمین خاطره انگیزی خواهد شد و می‌بینیم که این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور ادامه داد: در مسئولیتی که مقام معظم رهبری به بنده محول کردند هفت فرمان وجود دارد: جلب رضایت خدا، جلب رضایت مردم، تامین آسایش و امنیت مردم، ارتقاء توان پلیس، افزایش شأن و منزلت کارکنان و یک حکم کلی هم دادند که ابلاغ فرمودند همه سازمان‌ها کمک کنند و این فرصت مغتنمی شده تا از همین بابت ورود کنیم و کار‌هایی را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه موضوع سرقت مردم را آزار داده است و مطالبه گری آن‌ها را به دنبال داشته، تاکید کرد: ما بحث سرقت را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و نیز در سراسر کشور شروع کرده‌ایم و مقرر شده تا پایان سال و در سال آینده این موضوع را به جد دنبال کنیم؛ همچنین جمع آوری معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های مهم ما است.

رونمایی از تمبر راهیان نور، تجلیل از دست اندرکاران و فعالان راهیان نور و معرفی شهدای شاخص سال ۱۴۰۲ (چهار شهید شاخص) از جمله برنامه‌های مراسم روز ملی راهیان نور امشب است.

مراسم روز ملی راهیان نور با حضور زائران سراسر کشور و سخنرانی سردار رادان فرمانده فراجا و شماری دیگر از مسئولان لشکری و کشوری ساعت ۱۹:۳۰ در اردوگاه شهید باکری خرمشهر آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی