تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جوکار: توافق ایران و عربستان به ضرر اسرائیل است

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس معتقد است که اسرائیل از توافق ایران و عربستان بیشترین ضرر را خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۶۴۳۴
۱۱:۳۲ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جوکار: توافق ایران و عربستان به نفع مردم منطقه غرب آسیاست

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: در سایه توافق ایران و عربستان قطعا کسی که بیشترین هزینه و ضرر را خواهد پرداخت اسرائیل خواهد بود.

محمد صالح جوکار در گفتگو با ایسنا، با اشاره به توافق ایران و عربستان، درباره تاثیر گسترش روابط با کشور‌های مسلمان همسایه بر تقویت عرصه سیاست خارجی کشور، بیان کرد: توافق بین ایران و عربستان یک موقعیت ممتازی از لحاظ سیاسی و اقتصادی در منطقه غرب آسیا ایجاد خواهد کرد که به اضافه موقعیت ژئوپلیتیکی که این دو کشور دارند می‌تواند نقش تاثیرگذاری در منطقه و سطح بین الملل برجای گذارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در سایه این توافق قطعا کسی که بیشترین هزینه و ضرر را خواهد پرداخت اسرائیل خواهد بود، این توافق پیام‌هایی برای آمریکا نیز به همراه دارد، عربستان در سال‌های اخیر سعی کرده برای عدم اتکا به آمریکا به سمت کشور‌های دیگر از جمله روسیه و چین نیز گام‌هایی بردارد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این توافق، گام دیگری از سوی عربستان برای جدایی از آمریکا به شمار می‌رود، تصریح کرد: امیدوار هستیم با حسن نیت طرفین این توافق از همه جهات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منافع خوبی برای مردم مسلمان منطقه غرب آسیا به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی