تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
ضرغامی مطرح کرد

تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای کمک به گردشگری

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به تازگی به دلیل طرح جنجالی ارایه سیم کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی انتقادهای زیادی شنیده، می‌گوید که وزرات میراث فرهنگی طرفدار تعطیلی پنجشنبه‌ها است.

کد خبر: ۱۴۶۴۲۶
۱۰:۴۲ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ضرغامی

دیدارنیوز: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: معتقدیم اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود کمک قابل توجهی به حوزه گردشگری خواهد شد.

عزت‌الله ضرغامی، درباره این‌که مطرح می‌شود اگر تعطیلات آخر هفته افزایش پیدا کند این کار به رونق گردشگری کمک بسیاری خواهد کرد، گفت: وزرات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طرفدار تعطیلی پنجشنبه‌ها است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم اگر پنجشنبه‌ها تعطیل شود کمک قابل توجهی به حوزه گردشگری خواهد شد؛ هم به لحاظ فرهنگی و هم به لحاظ اجتماعی و اقتصادی ما طرفدار این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: اگر نظرات دیگر برای افزایش تعطیلات است، طبیعی است. با این تحلیلی که داریم اصولاً موافق هستیم مردم بهتر بتوانند سفر کنند و آرامش بیشتری داشته باشند، اما حتما برای تصمیم‌گیری نهایی حوزه‌های دیگر هم دخالت دارند. فقط مسئله گردشگری هم نیست آن حوزه‌ها هم حق دارند حرف‌شان را بزنند و جمع‌بندی نهایی یک جمع‌بندی بهینه است.

ضرغامی بیان کرد: ما به عنوان حوزه گردشگری و میراث فرهنگی موافق این تعطیلات هستیم، چون تعطیلات به گردشگری کمک می‌کند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی