تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
بنفیکا مثل آب خوردن صعود کرد

چلسی از روزهای بحرانی فاصله گرفت

تیم چلسی با پیروزی بزرگ مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و روزهای بحرانی را به فراموشی سپرد. بنفیکا هم برابر کلوب بروژ بلژیک کار راحتی داشت و صعود کرد.

کد خبر: ۱۴۶۳۲۷
۰۸:۰۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

چلسی از روزهای بحرانی فاصله گرفت

دیدارنیوز: دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های چلسی و بنفیکا آغاز شد.

در آغاز دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار شد.

در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، تیم فوتبال چلسی میزبان دورتموند بود و با تحمیل شکست ۲ بر صفر به این تیم جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.

رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۳ و کای هاورتس در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی گل‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا نماینده انگلیس باخت یک بر صفر دور رفت را جبران و به این ترتیب با برتری ۲ بر یک در مجموع دو بازی به مرحله بعدی صعود کند. این بازی نخستین باری بود که چلسی در ورزشگاه خانگی خود در یک نبرد رسمی از دورتموند پذیرایی می‌کرد و در آن موفق به کسب هفتمین پیروزی خود در هشت بازی اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های آلمانی شد.

در بازی همزمان، اما بنفیکای پرتغال صعود مطمئن‌تری داشت چرا که میهمان بلژیکی‌اش کلوب بروژ را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید. رافا سیلوا در دقیقه ۳۸، گونسالو راموس دو بار در دقایق ۲+۴۵ و ۵۷، ژوائو ماریو در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی و دیوید نرس در دقیقه ۷۷ گل‌های میزبان پرتغالی را به ثمر رساندند و بیورن میر در دقیقه ۸۷ تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. به این ترتیب بنفیکا با توجه به برتری ۲ بر صفرش در دور رفت، در مجموع دو بازی، با نتیجه ۷ بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

چلسی از روزهای بحرانی فاصله گرفت

در ادامه بازی‌های هفته نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی همزمان دیگر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد که در مهمترین آن‌ها بایرن مونیخ پذیرای پاری‌سن‌ژرمنی است که در دور رفت در خانه مقابل نماینده آلمان یک بر صفر شکست خورد. در بازی دیگر هم میلان میهمان تاتنهام است. نتیجه دیدار رفت این دو تیم در ایتالیا نیز یک بر صفر به سود میلان رقم خورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی