تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

معاون وزیر کشور: چند نفر در ارتباط با مسمومیت‌ها دستگیر شده‌اند

در شرایطی که مسمومیت‌های سریالی در مدارس دخترانه کشورمان از سه ماه پیش در شهر قم آغاز شده و همین هفته ده‌ها دانش آموز دیگر در شهرهای مختلف به دلیل علایم مسمومیت راهی بیمارستان شده‌اند، مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفته دشمن درصدد هراس افکنی و اخلال در نظام آموزشی کشور است و چند نفر در این ارتباط دستگیر شده‌اند.

کد خبر: ۱۴۶۳۰۱
۱۷:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر کشور: چند نفر در ارتباط با مسمومیت‌ها دستگیر شدند

دیدارنیوز: معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از بازداشت برخی عوامل مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس سراسر کشور خبر داد.

سید مجید میراحمدی درباره آخرین اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور برای برخورد با عوامل مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور اظهار کرد: بعد از ابلاغ رئیس‌جمهور، وزارت کشور به همراه وزارت اطلاعات، آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، فراجا، اطلاعات سپاه و پدافند غیرعامل مسائل را دنبال کردند. براساس اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در ۵ استان تعدادی از افراد شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات آغاز شده و به محض اینکه نتایج روشنی بدست آمد، اعلام خواهد شد. البته برخی موارد هم بوده که جنبه غیرمعاندانه داشته که آن‌ها ارشاد شده‌اند.

وی ادامه داد: این مساله ان‌شاءالله با حفظ آرامش و دوری از اضطراب و استرس حل خواهد شد. شناخت نقشه دشمن بسیار مهم است. دشمن درصدد هراس افکنی و اخلال در نظام آموزشی کشور است و تلاش دارند موضوع را بزرگ‌تر از آنچه هست، جلوه دهند. برخی هم در داخل و هم خارج در پشت صحنه جنگ ترکیبی را مدیریت می‌کنند. جای نگرانی جدی وجود ندارد و میزان موارد رخ داده در مدارس به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

مطلب مرتبط:

ادعای معاون وزیر کشور درباره ماموریت غیراخلاقی برخی دختران در ناآرامی‌ها

وکیل دادگستری: «رئیسی» باید وزیر کشور را بخواهد و بگوید حرف اشتباه معاونت را اصلاح کن

معاون وزیر کشور: اسنادی درباره بیماری «مهسا امینی» داریم؛ نیکا شاه‌کرمی «خودکشی» کرد!

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی