تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

تعویق انتخابات فدراسیون کاراته/ پولادگر: ناراحتم!

مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه - ۱۶ اسفندماه) و با تاخیر یک ساعت و نیم سرانجام آغاز شد اما با اعلام پولادگر انتخابات این فدراسیون به تعویق افتاد.

کد خبر: ۱۴۶۲۸۸
۱۲:۲۵ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تعویق انتخابات فدراسیون کاراته/ پولادگر: ناراحتم!

دیدارنیوز: با اعلام محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش، انتخابات فدراسیون کاراته به تعویق افتاد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه - ۱۶ اسفندماه) و با تاخیر یک ساعت و نیم سرانجام با حضور سیدمحمد پولادگر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان آغاز شد، اما با اعلام پولادگر انتخابات این فدراسیون به تعویق افتاد.

سیدمحمد پولادگر با اعلام این خبر اظهار داشت: ابتدا یک عذرخواهی به اعضای مجمع بابت تاخیر بدهکار هستم. دوستان می‌دانند علت این تاخیر چه بود. برای برگزاری انتخابات الزاماتی داریم که دو مرحله تایید صلاحیت مدیریتی در حوزه ورزش است و تاییدیه‌های دیگر که به عهده نهاد‌های نظارتی است و برعهده ما نیست. ما بدون این تاییدیه‌ها اجازه برگزاری مجمع را نداریم، اما متاسفانه تا این لحظه این تایید‌ها صادر نشده و اجازه برگزاری مجمع را به ما ندادند. با وجودی که برعهده ما نبوده است، اما بازهم عذرخواهی می‌کنم. از اعضای مجمع می‌خواهم به ما کمک کنند و دلشان برای این رشته بسوزد و کمک کنید عزم‌مان را جزم کنیم و یک تاریخ دیگر را برای مجمع درنظر بگیریم. از همه شما ناراحت‌تر هستم و ما هفته آینده سه مجمع داریم و مسابقات نوروز را داریم، اما قول بدهید تا با انتخاب یک تاریخ قبل از پایان سال، بتوانیم مجمع را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: انتخاب رئیس فدراسیون‌ها جز مشاغل حساس است و نیازمند چهار مرحله تایید صلاحیت‌ها است. تا آخرین لحظه می‌خواستم انتخابات را برگزار کنیم و همه تلاش خود را نیز با وجودی که در هفته و روز‌های گذشته تایید صلاحیت‌ها نیامده بود، کردیم. عهد و پیمان کرده بودیم تا پایان سال انتخابات فدراسیون‌های اعلامی را برگزار کنیم. تا لحظه آخر امیدوارم به تایید صلاحیت‌ها بودیم. ما تا لحظه آخر معطل کردیم که تایید صلاحیت‌ها برسد و تاخیر یک ساعت و نیمه نیز به این خاطر بود. همه مراحل قانونی را طبق تاریخ انجام دادیم و هیچ کوتاهی مربوط به دبیر مجمع نیست. از طرف شما و به نمایندگی شما همه کار‌ها را کردیم. وقتی می‌گویم عهد کنیم و تاریخی را قبل سال انتخاب کنیم به این خاطر است که این اتفاق تبعات نداشته باشد. یا علی بگویید و یک تاریخ را انتخاب کنیم.

پولادگر در خصوص اعلام تایید صلاحیت کاندیدا‌ها گفت: خیلی دیر اتفاق بیفتد ظرف ۳، ۲ روز بعد به ما اعلام خواهند کرد و ما می‌توانیم در هفته بعد یا قبل از پایان سال انتخابات را برگزار کنیم.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هنوز دوران چهار ساله ریاست رئیس فدراسیون کاراته تمام و به پایان نرسیده است و حتی ما می‌توانیم در روز‌هایی که انتخابات داریم هم بعد از ظهر انتخابات را برگزار کنیم.

رئیس هیئت کاراته کرمانشاه به سختی حضور در تهران در روز‌های پایان سال و مشکلات تهیه پرواز اشاره کرد و اظهار داشت: یا علیِ بدون منطق باعث خواهد شد تا شاید هیئت‌ها دچار مشکل شوند.

در ادامه رئیس هیئت البرز نیز از بی‌احترامی به اعضای مجمع صحبت کرد و عنوان داشت چرا باید این اتفاق برای کاراته بیفتد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی