تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
اردوغان اعلام کرد

شمار جان‌باختگان زلزله ترکیه به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی با اشاره به افزایش تعداد تلفات زلزله در کشورش گفت که شمار جان‌باختگان به ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر افزایش یافته است.

کد خبر: ۱۴۶۲۷۴
۰۹:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شمار جان‌باختگان زلزله ترکیه به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید

دیدارنیوز: رئیس جمهور ترکیه در تازه‌ترین آمار تعداد جانباختگان زلزله کشورش اعلام کرد که این تعداد به ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر رسیده است.

وی افزود: تصمیم داریم با راه‌اندازی ۱۰۰ هزار کانتینر تا دو ماه آینده، نیم میلیون نفر از زلزله‌زدگان را به این مناطق منتقل کنیم تا بتوانند در شرایط بهتری به زندگی خود ادامه دهند.

اردوغان گفت: هدف دولت ترکیه این است که تا دو ماه آینده، ساخت ۲۴۴ هزار واحد مسکونی و ۷۵ هزار خانه مستقل را آغاز کند که از این تعداد ساخت حدود ۲۲ هزار ساختمان شروع شده است.

ساعت ۴ بامداد ۱۷ بهمن ماه زلزله‌ای به‌قدرت ۷.۶ ریشتر (بر اساس مرکز زلزله‌نگاری آمریکا ۷.۸ ریشتر) رخ داد که منجر به خسارات زیادی در ۱۰ استان جنوبی این کشور شده است.

دومین زمین‌لرزه بزرگ با قدرت ۷.۴ ریشتر نیز در ساعت ۱۴ دوشنبه رخ داد که منجر به تشدید خسارات شد.

این زلزله‌ها در عمق ۷ و ۱۴ کیلومتری زمین رخ داده و کانون آن‌ها شانلی اورفا بوده که در شهر‌های حاتای، آدیامان، عثمانیه، وان، موش، غازی عنتاب، سیواس، آدانا و قیصری نیز خسارات سنگینی به‌جای گذاشته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی