تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تجمع اولیاء دانش‌آموزان زنجانی برابر ساختمان آموزش و پرورش؛ با عاملان مسمومیت‌ها برخورد شود

اولیاء دانش‌آموزان زنجانی با حضور در برابر ساختمان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عاملان مسمومیت دانش‌آموزان شدند.

کد خبر: ۱۴۶۲۷۳
۰۹:۳۳ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تجمع اولیاء دانش‌آموزان زنجانی برابر ساختمان آموزش و پرورش؛ با عاملان مسمومیت برخورد شود

دیدارنیوز: روز گذشته (۱۵ اسفندماه) جمعی از اولیاء دانش‌آموزان زنجانی با حضور در برابر ساختمان مرکزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عاملان مسمومیت دانش‌آموزان در زنجان شدند.

این افراد برای همکاری با نهاد‌های امنیتی و انتظامی استان جهت شناسایی عواملان مسمومیت اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است طی چند روز گذشته جمعی از اولیاء دانش‌آموزان به صورت خودجوش در مدارس فرزندانشان حضور یافته و در تامین امنیت مدارس با مسئولان امر همکاری کرده‌اند.

از ابتدای هفته جاری تعدادی از دانش‌آموزان مدارس استان زنجان دچار مسمومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شده که خوشبختانه تاکنون همه این افراد از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی