تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
درپی پیش بینی بارش‌های رگباری

هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد

کارشناس هواشناسی استان قزوین از صدور هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال بارش‌های رگباری و آبگرفتگی از فردا تا پایان هفته خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۲۲۹
۱۳:۳۹ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد

دیدارنیوز: مهدی آخوندی با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: برای امروز پدیده غالب جوی در سطح منطقه وزش باد‌های نسبتا شدید و شدید جنوبی و جنوب غربی است که در برخی مناطق احتمال خیزش گرد و خاک و در مناطق کوهستانی احتمال ریزش بهمن را به همراه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از فردا سه شنبه، تا پایان هفته منطقه به تناوب تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که پیامد آن در برخی ساعات افزایش ابر، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای شدید ودر مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

وی عنوان کرد: باتوجه به نزدیک بودن بهار، بارش‌ها ماهیت رگباری دارد و احتمال اینکه در برخی مناطق شدت و گسترش بیشتری داشته باشد دور از انتظار نیست.

آخوندی تاکید کرد: از تمام هم استانی‌ها درخواست داریم از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب کرده و هنگام تردد با خودرو هم مراقب لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی باشند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی