تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
در حاشیه مراسم روز درختکاری مطرح شد

رهبر انقلاب: مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت دنبال شود؛ این جنایت بزرگ هیچ عفوی نخواهد داشت

رهبر انقلاب اسلامی در واکنش به اتفاقات اخیر در کشور و مسمومیت‌های سریالی در مدارس دخترانه گفتند که مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت دنبال شود و این جنایت بزرگ هیچ عفوی نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۶۲۱۳
۱۱:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رهبر انقلاب: مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت دنبال شود؛ این جنایت بزرگ هیچ عفوی نخواهد داشت

دیدارنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه اصله نهال کاشتند.

رهبر انقلاب پس از کاشت نهال‌ها در سخنانی درباره علت کاشت سه نهال به شعار امسالِ روز درختکاری با عنوان «هر ایرانی سه نهال»، اشاره کردند و گفتند: اگر بر اساس شعار انتخاب شده، هر ایرانی سه نهال بکارد، برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد نهال، از سال ۱۴۰۲ و در طول چهار سال محقق خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به اهمیت موضوع نهال‌کاری در حفظ محیط زیست اشاره کردند و با تاکید بر اینکه با کمک مردم امکان تحقق کاشت یک میلیارد نهال وجود دارد، افزودند: توصیه متخصصان و کارشناسان این است که علاوه بر کاشت درخت‌های میوه‌دار باید درختان جنگلی و درختانی که چوب آن‌ها دارای اهمیت است نیز کاشته شوند، زیرا تجارت چوب در اقتصاد کشور تاثیر بسزایی دارد.

ایشان خاطرنشان کردند: نتیجه اقتصاد تک محصولی، وضعیت کنونی کشور است که در زمینه‌های ارزش پول ملی و تورم و گرانی دارای مشکلات است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش مسئولان برای حل مشکلات، گفتند: مسئولین باید از همه راه‌های ممکن اقتصادی استفاده کنند تا بتوانند برای حل مشکلات مردم به راه حل درستی برسند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تصریح به حفظ محیط زیست را یکی از امتیازات برجسته قانون اساسی کشور برشمردند و تاکید کردند: هیچکس نباید این قانون را نقض کند.

مقام معظم رهبری در پایان سخنان خود به موضوع «مسمومیت دانش‌آموزان» نیز اشاره و تاکید کردند: اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.

ایشان تاکید کردند: اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود.

همچنین به‌مناسبت روز درختکاری، رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در محوطه‌ دفتر رهبری نهال کاشتند.

رهبر انقلاب: مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت دنبال شود؛ این جنایت بزرگ هیچ عفوی نخواهد داشت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی