تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تیم مورایس به راحتی هوادار را برد

خط و نشان سپاهان پیش از فینال بزرگ!

تیم سپاهان با برتری راحت برابر هوادار تهران صدر جدول را رها نکرد تا برای بازی بزرگ مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که به نوعی فینال لیگ برتر امسال است، آماده شود!

کد خبر: ۱۴۶۱۷۷
۲۰:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

خط و نشان سپاهان پیش از فینال بزرگ!

دیدارنیوز: تیم سپاهان با پیروزی خانگی مقابل هوادار، صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را از پرسپولیس پس گرفت.

تیم‌های سپاهان و هوادار در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک طلایی‌پوشان خاتمه یافت.

فرشاد احمدزاده در دقیقه ۱۰، شهریار مغانلو در دقیقه ۱۴ (پنالتی) و ایگور کاتاتائو در دقیقه ۷۴ سه گل سپاهان را به ثمر رساندند و حسین صادقی در دقیقه ۴۷ تک گل هوادار را وارد دروازه نیازمند کرد.

سپاهان با شکست هوادار ۴۶ امتیازی شد و مجدداً به صدر جدول بازگشت تا با حفظ اختلاف یک امتیازی‌اش با پرسپولیس، با صدرنشینی به مصاف سرخپوشان برود. دیدار هفته آینده شاگردان مورایس مقابل پرسپولیس اهمیت زیادی برای هموار شدن مسیر قهرمانی یکی از این دو تیم خواهد داشت و برنده این دیدار گام بزرگی برای قهرمانی برمی‌دارد.

هوادار هم با همان ۲۵ امتیاز قبلی در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

عباس راکی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که محمدرضا خالدآبادی و صائب محبی از هوادار و محمد کریمی، میلاد زکی‌پور، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو از سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی