تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
هفته بیست و دوم لیگ برتر

تراکتور ۲ - پرسپولیس ۳؛ گل طلایی «وحدت»!

تیم پرسپولیس در یکی از بازی‌های مهم و حساس این هفته توانست سه امتیاز ارزشمند را در تبریز و در لحظات پایانی مال خود کند.

کد خبر: ۱۴۶۱۶۳
۱۶:۵۸ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تراکتور ۲ - پرسپولیس ۳؛ گل طلایی «وحدت»!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: پرسپولیس در نیمه اول تیم برتر میدان بود و با همکاری عالی عمری و ترابی دو گل به ثمر رساند تا در آستانه یک پیروزی شیرین باشد.

اما محمد عباس‌زاده که قبل از بازی هم برای تیم سابقش کری‌خوانی کرده بود، با دبل خود کاملا روند بازی را عوض کرد، ولی این پایان کار نبود.

در حالی که داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفته بود، هجوم سرخ‌ها به دروازه میزبان نتیجه داد و وحدت حنانوف گل طلایی این بازی را به ثمر رساند تا به تیمش در مسیر قهرمانی کمک کند.

پرسپولیس با این برد، ۴۵ امتیازی شد و موقتا بالاتر سپاهان به صدر جدول رسید.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

تراکتور صفر- پرسپولیس یک (دقیقه ۱۸: محمد عمری): در شرایطی که تراکتوری‌ها دو موقعیت خوب ساخته بودند، اما محمد عمری، جوان‌ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس روی پاس خوب ترابی، با یک شوت زیبا و زمینی از پشت محوطه دروازه حریف را فرو ریخت.

تراکتور صفر- پرسپولیس دو (دقیقه ۳۱: مهدی ترابی): حرکت انفرادی عالی محمد عمری پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد و زننده گل اول بازی ترجیح داد توپ را در دهانه دروازه به ترابی پاس دهد و اختلاف دو برابر شد. عمری به طور کلی مدافعان و دروازه‌بان تراکتور را با حرکاتش به هم ریخته بود و در لحظه آخر با از خود گذشتگی پاس گل داد.

تراکتور یک - پرسپولیس دو (دقیقه ۶۷: محمد عباس‌زاده): سانتر بی نقص ابوالفضل رزاق‌پور از سمت چپ روی سر محمد عباس‌زاده نشست و مهاجم تراکتور بدون مزاحمت خاصی از سوی مدافعان پرسپولیس با ضربه سر گل زد.

تراکتور دو - پرسپولیس دو (دقیقه ۸۴: محمد عباس‌زاده): عباس‌زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد و با پای چپ و شوتی محکم توپ را به وسط دروازه بیرانوند فرستاد.

تراکتور دو - پرسپولیس سه (دقیقه ۵+۹۰: وحدت حنانوف): سانتر بلند سروش رفیعی باعث ایجاد موقعیت شد و دو شوت بازیکنان پرسپولیس برگشت داده شد و در نهایت وحدت حنانوف، مرادیان و مدافعان تراکتور را در شلوغی محوطه تسلیم کرد.

 

دقیقه ۱۴: اشتباه حنانوف در پاس رو به عقب موقعیت خوبی برای آلوز ساخت، اما علیرضا بیرانوند مانع باز شدن دروازه تیم‌شان شد.

دقیقه ۱۶: تک به تک رضا اسدی با علیرضا بیرانوند توسط گلر ملی‌پوش سرخ‌ها مهار شد. این بار اشتباه فرجی برای تراکتوری‌ها موقعیت ساخت، اما توپ توسط بیرو به کرنر زده شد.

دقیقه ۲۴: ضربه سر خطرناک قنبری از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

نیمه اول با برتری دو گله پرسپولیس به پایان رسید.

دقیقه ۶۱: فرصت خطرناک برای تراکتور با پاس آلوز به قنبری که بیرانوند توپ را جمع کرد.

 

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، آرش قادری، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز و رضا اسدی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، محمد عمری، لئاندرو پریرا و امید عالیشاه

تراکتور - پرسپولیس

گزارش زنده؛ تراکتور ۱ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ تراکتور ۱ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ تراکتور ۱ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ تراکتور ۱ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ تراکتور صفر - پرسپولیس ۲

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی