تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

فاجعه مسمومیت در مدارس دخترانه؛ وزیر پس از سه ماه عذرخواهی کرد

در شرایطی که فاجعه مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه ایران از سه ماه پیش و در شهر قم آغاز شده و تا الان به شهرهای مختلف کشیده شده، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از اولیا به دلیل این اتفاقات مشکوک و عجیب عذرخواهی کرده است.

کد خبر: ۱۴۶۱۴۳
۱۲:۱۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فاجعه مسمومیت در مدارس دخترانه؛ وزیر پس از سه ماه عذرخواهی کرد

دیدارنیوز: وزیر آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از اولیاء به علت وقایع رخ داده اخیر پیرامون مسمومیت برخی دانش‌آموزان در شماری از مدارس اظهار کرد: کمیته فوریت‌ها در آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق تشکیل شده و راهبرد تداوم فعالیت مدارس به اطلاع اولیاء رسانده خواهد شد.

یوسف نوری پیرامون موضوع مسمومیت‌های دانش‌آموزان در شماری از مدارس کشور توضیحاتی ارائه داد و در این باره اظهار کرد: راهبرد تداوم فعالیت مدارس به اطلاع اولیاء رسانده خواهد شد.

وی افزود: از اینکه اولیاء نگران شدند، ما هم عذر خواهی می‌کنیم و منتظریم دوستان نتیجه را به ما اعلام کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نگرانی اولیاء را کامل درک و به جد پیگیری می‌کنیم گفت: کمیته فوریت‌ها در آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق تشکیل شده و خواهش می‌کنیم براساس دستورالعمل صادر شده، مدیران مدارس، اولیاء و دانش‌آموزان را حتما نسبت به موضوع توجیه کنند تا بتوانیم از این مرحله هم بگذریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی