تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

نظری گلپایگانی، بازیگر و تهیه‌کننده درگذشت

محمدجواد نظری گلپایگانی، بازیگر و تهیه‌کننده بامداد امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفندماه) در خواب بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

کد خبر: ۱۴۶۱۲۹
۱۰:۳۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نظری گلپایگانی، بازیگر و تهیه‌کننده درگذشت

دیدارنیوز: محمدجواد نظری گلپایگانی، بازیگر و تهیه‌کننده در ۷۲ سالگی از دنیا رفت.

حسن صفدری، شاعر و پسرعمه‌اش با تأیید این خبر گفت: او بامداد امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفندماه) در خواب بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

به گفته او احتمالا مراسم خاکسپاری نظری گلپایگانی فردا (دوشنبه، ۱۵ اسفندماه)، ۱۰ صبح در بهشت زهرا باشد؛ با توجه به این‌که فرزندش به دنبال کار‌های اداری است هنوز مشخص نیست در کدام قطعه به خاک سپرده شود.

جواد گلپایگانی (زاده ۲۶ اسفند ۱۳۲۹ در گلپایگان) تهیه‌کننده و بازیگر اهل ایران بود. او با بازی در نقش آتقی در سریال آینه عبرت تبدیل به یک بازیگر معروف ایرانی شد.

او در فیلم‌های سینمایی آقای شانس (۱۳۷۳)، مزدوران (۱۳۶۳)، نقطه ضعف (۱۳۶۲)، عصیانگران (۱۳۶۰)، شجاعان ایستاده می‌میرند (۱۳۵۹)، باغ بلور (۱۳۵۷)، زرخرید (۱۳۵۷) و سریال‌های تلویزیونی آتیه (۱۳۷۴) رضا صفایی، برگ ریزان (۱۳۷۰) محسن شاه محمدی و آینه عبرت (۱۳۷۰) محسن شاه محمدی بازی کرده کرده است.

او همچنین تهیه‌کنندگی فیلم‌های مزدوران (۱۳۶۳)، شیلات (۱۳۶۲)، نقطه ضعف (۱۳۶۲)، عصیانگران (۱۳۶۰) و شجاعان ایستاده می‌میرند (۱۳۵۹) را برعهده داشته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی