تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سومین جام متوالی «مدودف» در ۲۰۲۳

دنیل مدودف روس، با شکست هموطن خود آندری روبلف، قهرمان مسابقات تنیس ۵۰۰ امتیازی دبی شد و سومین جام این فصل را به خانه برد.

کد خبر: ۱۴۶۱۰۹
۲۰:۴۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سومین جام متوالی مدودف در ۲۰۲۳

دیدارنیوز: تنیس‌باز خستگی‌ناپذیر روسی در دبی به عنوان قهرمانی رسید.

تنیس‌فا نوشت: «دنیل مدودف مرد هفتم تنیس جهان در ادامه قدرت‌نمایی خود طی چند وقت اخیر مقابل هموطنش آندری روبلف به برتری رسید و فاتح رقابت‌های ۵۰۰ امتیازی دبی شد.

تنیس‌باز روس با درخشش در دیدار پایانی این رقابت‌ها مدافع عنوان قهرمانی را قاطعانه در دو ست متوالی با نتایج مشابه ۶-۲ از پیش رو برداشت تا ضمن کسب چهاردهمین پیروزی پیاپی خود برای نخستین بار جام این مسابقات را بالای سر ببرد.

این سومین عنوان مدودف طی سه هفته گذشته محسوب می‌شود و حالا با اطمینان می‌توان گفت که او به دوران اوج خود بازگشته است.

مدودف ۲۷ ساله که ۱۸ـمین عنوان دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد، در رده‌بندی جدید یک پله صعود خواهد کرد و جای روبلف را در رتبه ششم خواهد گرفت.»

به گزارش دیدارنیوز، مدودف شب گذشته در نبردی سنگین و تماشایی موفق به شکست نواک جوکوویچ، تنیس‌باز پرافتخار صربستانی و مرد شماره یک جهان شده بود.

سومین جام متوالی مدودف در ۲۰۲۳

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی