تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قاتل پرسپولیس در اصفهان؛ سپاهان دوباره اوج می‌گیرد؟

تیم صدرنشین سپاهان پس از توقف در اراک، حالا پرسپولیس را در نزدیکی خود می‌بیند و باید در اصفهان هواداری را شکست بدهد که در تهران شگفتی‌آفرین شد و پرسپولیس را شوکه کرد.

کد خبر: ۱۴۶۱۰۶
۱۹:۳۹ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سپاهان دوباره اوج می‌گیرد؟

دیدارنیوز: در آغاز هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران ۴ مسابقه حساس به انجام می‌رسد.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران از فردا (یکشنبه) آغاز خواهد شد که مهم‌ترین مسابقه روز نخست هفته جدید لیگ برتر در تبریز به انجام می‌رسد و تراکتور باید در مصاف پرسپولیس قرار بگیرد.

اما به جز تقابل شاگردان پاکو خمس و یحیی گل‌محمدی، قرار است ۳ مسابقه حساس دیگر هم در روز نخست هفته بیست‌ودوم به انجام می‌رسد که این مسابقات می‌تواند هم در معادلات صدرنشینی موثر باشد و هم اینکه در قعر جدول تاثیرگذار باشد.

سپاهان مقابل هوادار دوباره اوج می‌گیرد؟

طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از ۸ برد پیاپی در لیگ برتر، جام حذفی و بازی دوستانه در جام حذفی مقابل پرسپولیس شکست خوردند و هفته گذشته هم در دیداری بیرون از خانه مقابل آلومینیوم اراک متوقف شدند تا صدر جدول را در خطر از دست دادن ببینند. فاصله سپاهان با پرسپولیس به حداقل امتیاز رسیده و همین مسئله باعث شده تا شاگردان ژوزه مورایس در هفته بیست‌ودوم به‌دنبال جبران‌مافات باشند و برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول راهی جز کسب پیروزی در خانه ندارند.

سپاهان البته برای تثبیت جایگاه خود کار سختی را در مقابل دارد. هوادار توانسته در مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی رفت هم طلایی‌پوشان به سختی توانستند به پیروزی برسند و شاگردان ساکت الهامی در رویای آن هستند تا بعد از شکست دادن پرسپولیس، این‌بار دیگر مدعی قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را شکست بدهند. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد که دوئل جذاب و رقابتی فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزارشود.

«تارتار» به دنبال اولین دبل فصل

ذوب‌آهن اصفهان بعد از ۹ بازی ناکامی در کسب پیروزی در لیگ برتر و جام حذفی، هفته گذشته با خوش‌شانسی در خانه توانست مقابل مس کرمان به پیروزی برسد تا شاگردان مهدی تارتار موفق به طلسم‌شکنی شوند. سبزپوشان اصفهانی بعد از طلسم‌شکنی و رسیدن به رتبه دهم جدول، حالا در هفته بیست‌ودوم به دنبال آن هستند تا بتوانند رتبه خود را در جدول رده‌بندی تک‌رقمی کنند و برای تحقق این مهم باید در تهران برابر پیکان به پیروزی برسند.

شاگردان مجتبی حسینی عملکرد پرنوسانی در هفته‌های گذشته داشته‌اند و بعد از پیروزی در مقابل مس کرمان در ۴ بازی گذشته فقط ۲ امتیاز به‌دست آورده‌اند. پیکانی‌ها در صورت کسب پیروزی در مسابقه فردا می‌توانند به رتبه دهم جدول صعود کنند و جای ذوب‌آهن را بگیرند و باتوجه به موقعیت ۲ تیم در جدول رده‌بندی، به‌نظر می‌رسد دوئل پایاپایی فردا (یکشنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج در جریان باشد.

صنعت‌نفت به دنبال آخرین روزنه‌های امید

مس رفسنجان بعد از گذراندن یک دوره پرفرازونشیب حالا رفته‌رفته به ثبات رسیده و شاگردان محمد ربیعی در ۲ بازی گذشته در لیگ برتر توانسته‌اند ۶ امتیاز به‌دست آورند تا در جایگاه ششم جدول موقعیت خود را تثبیت کنند. مسی‌ها برای امیدوار ماندن برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر در جدول رده‌بندی، به دنبال هت‌تریک در کسب پیروزی هستند و می‌خواهند در خانه مقابل صنعت‌نفتِ قعرنشین جشن پیروزی بگیرند. البته که نفتی‌ها بعد از شکست سنگین و ۳ گله مقابل تراکتور در هفته گذشته به دنبال آن هستند تا بتوانند از آخرین فرصت‌های خود برای بقا در لیگ بیست‌ودوم استفاده کنند.

صنعت‌نفت اگر نتواند در بازی فردا مقابل مس رفسنجان امتیازی را کسب کند و پیروز شود، یک گام دیگر به سقوط به لیگ یک نزدیک خواهد شد و همین مسئله باعث شده تا شاگردان ادسون تاوارس با انگیزه کسب پیروزی به رفسنجان سفر کنند. در بازی رفت ۲ تیم به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و حالا در بازی برگشت، باید دید مسی‌ها می‌توانند به برد‌های سریالی خود ادامه بدهند یا صنعت‌نفت با شگفتی‌سازی از قعر جدول نجات پیدا می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی