تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جداسازی در مترو؛ ورود آقایان به واگن بانوان ممنوع!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از طرح جدید مترو برای عدم ورود آقایان به واگن ویژه بانوان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۰۴۰
۰۸:۴۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

طرح جدید مترو؛ ورود آقایان به واگن بانوان ممنوع!

دیدارنیوز: مسعود درستی، در مورد جزئیات طرح جدید جداسازی واگن بانوان و عدم ورود آقایان به این واگن‌ها، گفت: نکته قابل توجه این است که ۴۰ درصد تماس‌های مردمی با مترو در حوزه درخواست‌ها و انتقادات در مورد ورود آقایان به واگن بانوان است و این درخواست در رتبه اول فراوانی اعتراضات مردمی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: بر همین اساس در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.

وی با بیان اینکه ما نیاز به همراهی و همکاری آقایان در این مسأله داریم، اظهار کرد: ما برای تکریم بانوان واگن مخصوص برای آن‌ها گذاشتیم و این ربطی به اسلام ندارد؛ چرا که در ژاپن هم واگن مخصوص بانوان وجود دارد و آیا آن‌ها مسلمان هستند؟ این موضوع یعنی تعیین واگن اختصاصی برای زنان که جزو درخواست‌های آنان بوده و ما از نظر فرهنگی و اعتقادی نیاز به همراهی آقایان هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در مورد ورود آقایان از در‌های اصلی قطار به واگن بانوان و تمهیدات مترو نیز گفت: مأموری گذاشته و به آقایان تذکر می‌دهیم، اما در یکی از قطار‌ها در‌های شیشه‌ای را آزمایش کردیم و در نظر داریم تا در آستانه سال نو در خط سه مترو این در‌های جدا کننده را نصب کنیم تا مشکل ورود آقایان به واگن زنان رفع شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی