تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جلالی: پرسپولیسی‌ها خودزنی می‌کنند/ رفتار‌های ساپینتو در شان باشگاه استقلال نیست

کارشناس فوتبال گفت: متاسفانه پرسپولیسی‌ها خودشان را می‌زنند و بعد از قضایا اهواز نتوانسته به آرامش تیمی دست نیافتند.

کد خبر: ۱۴۶۰۲۸
۱۴:۲۴ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱

جلالی: پرسپولیسی‌ها خودزنی می‌کنند/ رفتار‌های ساپینتو در شان باشگاه استقلال نیست

 

دیدارنیوز: مجید جلالی کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیسی‌ها خودشان را می‌زنند. آفت تیم‌های بزرگ نبود آرامش درونی است. در بیرون رقیب ندارند، اما مشکلاتی در درون به سراغشان می‌آید. تیم پرسپولیس بعد از قضایا اهواز هنوز نتوانسته به آرامش تیمی دست یابد. مدل فوتبالشان خوب است، اما شاداب بازی نمی‌کنند.

جلالی درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها از اول فصل مشکل گلزنی داشتند و با آمدن لوکادیا یک مقدار وضعیت خط حمله این تیم بهتر شد، اما او بعد از مدتی جدا شد. زمانی هافبک‌ها جور گلزنی را به دوش می‌کشیدند، اما اکنون که مهاجمان گل نمی‌زنند، هافبک‌ها هم خوب نیستند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: اگر پرسپولیسی‌ها آرامش داشته باشند در حد یک لحاظ تاکتیکی و بدنی هم وضعیت مناسبی دارند، اما اشکالات آن‌ها در نوع بازی و تاکتیک در بخش حمله است. تیم‌های بزرگ سراسر بازی حمله می‌کنند، اما حریفشان ۵ بار حمله می‌کند و باید پرسپولیسی‌ها سازماندهی کنند تا همین تعداد حملات را خنثی کنند.

جلالی درباره برد تیم استقلال برابر تیم پیکان اظهار کرد: به هر حال تیم استقلال سنجیده بازی کرد و از موقعیت‌ها استفاده کرد و به گل رسید. تیم پیکان هم به اندازه بضاعتش فوتبال بازی کرد. مهاجمان استقلال فرصت طلب هستند و از حملات خود خوب استفاده کردند.

جلالی درباره عملکرد مهدی قایدی بیان کرد: قایدی بازی موثری ارائه می‌دهد و او قبلا به خط دفاع برنمی گشت، اما اکنون به خوبی به عقب می‌آید تا از آنجا به سمت دروازه حریف حمله کند. این قابلیت به این بازیکن افزوده شده و اکنون برمی گردد.

جلالی درباره اینکه رفتار‌های ساپینتو برای استقلال دردسر ساز نمی‌شود، بیان کرد: استقلال تیم پرمهره‌ای است و برخی از بازی که ساپینتو بر روی نیمکت تیمش نیست آبی پوشان راحت‌تر بازی می‌کنند. در هر صورت هر مربی سبک کاری برای خودش دارد و سایر مربیان دوست ندارند تا مغلوب سبک ساپینتو شوند و سعی می‌کنند با او مقابله کنند، اما او تحملش کم است. رفتار‌های ساپینتو در شان باشگاه استقلال نیست و او باید در رفتارش فکر کند و تغییرش بدهد.

او درباره اینکه تیم سپاهان روند خوبی را سپری می‌کند، بیان کرد: آرامش برگ برنده سپاهان است و همین موضوع باعث شده که از بقیه تیم‌ها بهتر باشد. تیم استقلال هم آرامش دارد و در بازی‌ها مسلط عمل می‌کند. تیم‌های بزرگ ده‌ها موضوع حاشیه‌ای روی میز دارند و تیم پرسپولیس هم باید در آرامش قرار بگیرد. من در زمان مربیگری در لیگ برتر تصور می‌کردم که بالاترین مسئولیتم در زمین مسابقه است، اما خیلی از چیز‌ها در بیرون از زمین رخ می‌دهد و باید آن‌ها را کنترل کنم. اگر پرسپولیس هم خودزنی نکند باز هم می‌تواند به موفقیت برسد.

او درباره اینکه کدامیک از تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، گفت: اکنون پیش بینی قهرمان لیگ سخت است چرا که ۱۰ بازی باقی مانده است. هر تیمی که تمرکز و آرامش داشته باشد به طور حتم می‌تواند به قهرمانی برسد. تیم سپاهان آرامش لازم را دارد و استقلال هم در صورتی که ساپینتو آرامشش را به هم نزند یکی از گزینه‌های قهرمانی به حساب می‌آید.

کارشناس فوتبال در پایان گفت: ۲۰ هفته از لیگ برتر فوتبال گذشته است، اما فقط ۳ تیم سرمربیان خود را تعویض کردند که تغییر و تحولات در تیم تراکتور مثبت بوده است و شاهد ثبات در نیمکت فنی تیم‌ها هستیم و این نکته مثبت محسوب می‌شود. در سال‌های گذشته در نیم فصل اول بیشتر مربیان عوض می‌شدند، اما امسال چنین اتفاقی نیفتاده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی