تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
باورکردنی نیست عاملان این جنایت همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند

فردوسی‌پور: مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه هولناک و تاسف‌بار است

عادل فردوسی‌پور، مجری، تهیه‌کننده و مدرس دانشگاه به اتفاقات اخیر در کشور و مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس دخترانه واکنش نشان داد و این موضوع را هولناک و تاسف‌بار دانست.

کد خبر: ۱۴۶۰۱۵
۱۸:۱۶ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

فردوسی‌پور: مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه هولناک و تاسف‌بار است

دیدارنیوز: عادل فردوسی‌پور به اتفاقات اخیر در مدارس دخترانه واکنش نشان داد.

در چند روز گذشته تعداد زیادی از دانش‌آموزان دختر در مدارس دچار مسمومیت شده‌اند که موضوع واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

عادل فردوسی‌پور در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص این اتفاق گفت: «مسمومیت‌های زنجیره‌ای در مدارس دخترانه هولناک و تاسف‌بار است. باورکردنی نیست که طی هفته‌های اخیر دختران دانش‌آموز مسموم می‌شوند و عاملان این جنایت همچنان در حاشیه امن به عمل جنایت‌آمیزشان ادامه می‌دهند.»

او در ادامه گفت: «این افراد چه کسانی‌اند که می‌خواهند با ایجاد فضای رعب و وحشت، برای رشد سرمایه‌های انسانی مانع‌تراشی کنند؟ آینده از آن نوجوانان و جوانان این سرزمین است. بیش از این با جسم و روان فرزندان ایران بازی نکنید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی