تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
بانوی اول آمریکا خبر داد

حضور «بایدن» در انتخابات ۲۰۲۴

جیل بایدن، بانوی اول آمریکا گفت که همسرش جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده آمریکا شرکت خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۵۹۳۹
۱۳:۰۵ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

حضور «بایدن» در انتخابات ۲۰۲۴

دیدارنیوز: جیل بایدن در مصاحبه‌ای اختصاصی با آسوشیتدپرس در کنیا عنوان داشت: جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا هنوز کاری را که شروع کرده، تمام نکرده است. او تاکنون ما را از آشوب و هرج و مرج نجات داده و به همین دلیل فکر می‌کنم حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ مهم است.

وی در دومین و آخرین توقفش در پی سفر پنج روزه‌اش به آفریقا افزود: او (جو بایدن) به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شد، زیرا مردم خواستار رهبری باثبات بودند. مردم به خود جو، به شخصیتش و به یکپارچگی‌اش توجه کردند و از زمان ورودش به کاخ سفید، می‌دانست که می‌خواهد چه کار کند.

این خبر درحالی منتشر شد که پزشک سابق کاخ سفید که از نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا است، هشدار داد "زوال شناختی"جو بایدن می‌تواند به قیمت کشته شدن مردم در این کشور تمام شود.

رونی جکسون، پزشک سابق کاخ سفید در دولت‌های باراک اوباما و دونالد ترامپ که هم اکنون به عنوان نماینده حزب جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا خدمت می‌کند، با انتقاد شدید از جو بایدن هشدار داد، زوال وضعیت ذهنی او کل کشور را با خطر روبرو می‌کند.

بایدن اگر مجدد رئیس‌جمهور آمریکا شود، در پایان دوره دومش ۸۶ ساله خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی