تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان مطرح شد

مسی: سالی جنون‌آمیز بود

لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۲ فیفا گفت: سال ۲۰۲۲ برای من سالی جنون‌آمیز بود، چون توانستم رویایم را پس از کلی جنگیدن و تلاش برای رسیدن به آن محقق کنم. برای هر بازیکنی قهرمانی در جام جهانی یک آرزوست اگرچه تنها تعداد کمی از آن‌ها موفق به بردن آن می‌شوند.

کد خبر: ۱۴۵۹۱۸
۰۹:۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

مسی: سالی جنون‌آمیز بود

دیدارنیوز: برنده جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۲۲، قهرمانی‌اش با آرژانتین در جام جهانی را تحقق یک رؤیا و دلیلی برای رقم خوردن یک سال فراموش نشدنی برای خود و مردم کشورش دانست.

همانطور که انتظار می‌رفت لیونل مسی به خاطر فتح جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه تیم ملی آرژانتین جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان را از فیفا دریافت کرد. او برای هفتمین بار موفق به کسب این جایزه شد که یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

مسی پس از آنکه سه هموطن دیگرش - لیونل اسکالونی (سرمربی آرژانتین)، امیلیانو مارتینس (دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین) و یکی از هواداران تیم ملی آرژانتین به‌عنوان بهترین هواداران جهان - جایزه بردند، چهارمین آرژانتینی بود که در مراسم معرفی برترین‌های جهان در سال ۲۰۲۲ جایزه گرفت. این در حالی بود که او در تیم منتخب فوتبال جهان در سال میلادی گذشته نیز قرار گرفت.

مطلب مرتبط:

مسی و پوتیاس؛ بهترین‌های فوتبال جهان/ اهدای جایزه بازی جوانمردانه توسط علی دایی

کاپیتان آلبی‌سلسته پس از دریافت جایزه‌اش از دستان جیانی اینفانتینو رئیس فیفا گفت: فکر نمی‌کنم هیچ‌کسی در این لحظه به اندازه من استرس داشته باشد. مایه افتخار و خوشحالی من است که یک بار دیگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنم. قرار گرفتن در کنار بنزما اگرچه او الان اینجا نیست و کیلیان امباپه (دو نامزد نهایی دیگر کسب جایزه بهترین بازیکن جهان) لذتبخش است. من و کیلیان هر دو سال فوق‌العاده‌ای داشتیم. افتخار می‌کنم که یک بار دیگر در این مراسم حضور پیدا می‌کنم.

مسی افزود: می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی تشکر کنم. من و اسکالونی و دیبو (امیلیانو مارتینس) به نمایندگی از تمام آن‌ها اینجا حضور داریم و این جوایز بابت زحماتی است که تمام اعضای تیم کشیدند. سال ۲۰۲۲ برای من سالی جنون‌آمیز بود، چون توانستم رؤیایم را پس از کلی جنگیدن و تلاش برای رسیدن به آن محقق کنم. برای هر بازیکنی قهرمانی در جام جهانی یک آرزوست اگرچه تنها تعداد کمی از آن‌ها موفق به بردن آن می‌شوند.

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در پایان تأکید کرد: از خانواده‌ام و از مردم آرژانتین به خاطر اینکه کمک کردند آن ماه خاص را تجربه کنیم و برای همیشه در خاطر همه ما خواهد ماند، تشکر می‌کنم. از همین جا فرزندانم را می‌بوسم. می‌دانم که آن‌ها الان دارند این مراسم را تماشا می‌کنند. پسر‌ها دیگر بس است، حالا دیگر بروید و بخوابید!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی