تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

«پیروز» تلف شد؛ عذرخواهی بیمارستان دامپزشکی از مردم

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی تلف شدن «پیروز» را تایید کردند.

کد خبر: ۱۴۵۹۱۵
۰۸:۵۶ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

«پیروز» تلف شد؛ عذرخواهی بیمارستان دامپزشکی از مردم

دیدارنیوز: سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن پیروز خبر داد.

ایسنا نوشت: «غلامرضا ابدالی، از تلف شدن «پیروز» خبر داد.

«پیروز» به همراه دو توله یوز دیگر ۱۱ اردیبهشت ماه به روش سزارین از «ایران» - ماده یوز در اسارت - در پارک ملی توران متولد شد و تنها او زنده مانده است که در پارک پردیسان از او نگهداری می‌شود. پنجشنبه شب (۴ اسفندماه) بود که دستگاه گوارش «پیروز» دچار مشکل شد و دفع نداشت بنابراین به بیمارستان دامپزشکی مرکزی انتقال داده شد. معاینات لازم انجام شد و با حال مساعد به پارک پردیسان برگشت، اما شنبه (۶ اسفند) دوباره به علت وضعیت نامساعدی که داشت به بیمارستان منتقل شد.

به گفته مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست «پیروز» از ابتدای تولد مشکلات گوارشی و نارسایی کلیوی داشته، اما با آن مدارا می‌کرده است. او دیروز عصر به علت شرایط نامساعد برای دیالیز صفاقی به اتاق عمل رفت، اما متاسفانه نتوانست طاقت بیاورد.»

به نقل از تسنیم، امید مرادی؛ رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی ضمن اعلام خبر تلف شدن پیروز اظهار کرد: متأسفانه با وجود تلاش شبانه‌روزی همکاران من، تیم درمانی و تمام متخصصانی که در این راه به ما کمک کردند، درمان‌ها اثربخش نبود و پیروز تلف شد.

وی ادامه داد: ضمن تشکر از تلاش تمام همکاران و کسانی که به هر نحوی برای بقای پیروز کمک کردند، از طرف خودم و تمام همکارانم از مردم معذرت‌خواهی می‌کنم چرا که نتوانستیم پیروز را نگه داریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی