تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ضرب و شتم نیروی مرزبانی ایران توسط طالبان/ وزارت کشور: به هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست

پس از ضرب و شتم نیروی مرزبانی ایران توسط گروه خشن طالبان، مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور اعلام کرد که این اقدام به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و به طور جدی پیگیری می‌شود.

کد خبر: ۱۴۵۸۹۶
۱۹:۳۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

ضرب و شتم نیروی مرزبانی ایران توسط طالبان/ وزارت کشور: به هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست

دیدارنیوز: معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: ضرب و شتم نیروی مرزبانی ایران برای ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

سید مجید میراحمدی در گفتگو با ایسنا درباره ضرب و شتم یک نیروی مرزبانی کشورمان توسط طالبان، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز یک کامیون افغانستانی تحت پوشش یک شرکت بین المللی در محل پل ابریشم پایانه مرزی میلک توسط مرزبانی ایران برای بازرسی متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: نیروی مرزبانی ایران داخل کامیون می‌رود، ولی راننده کامیون، چون تحت پوشش حمل لوازم خانگی در حال قاچاق سوخت بوده است، به سمت افغانستان فرار می‌کند و نیروی مرزبانی هم که داخل کامیون بوده با کامیون به آن طرف مرز می‌رود و طالبان او را دستگیر می‌کند.

میراحمدی با اشاره به انتشار فیلم ضرب و شتم نیروی مرزبانی کشورمان، گفت: این مسأله به طور جدی در دستور بررسی قرار گرفته است. آن نیروی مرزبانی آزاد شده و به کشور بازگشته است، اما این مسأله ضرب شتم برای ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست. مسوولان در حال پیگیری مسأله پیش آمده هستند و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی