تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

۲۲ بانک برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی

طبق اطلاعات منتشر شده، ١١ بانک جدید دیگر علاوه بر ١٠ بانک قبلی معرفی شده طی دو مرحله، جهت واریز وجه علی‌الحساب ۵۰۰ میلیون تومان، به سامانه فروش خودرو‌های وارداتی اضافه شد؛ بر این اساس جمعا ٢٢ بانک مورد تایید هستند.

کد خبر: ۱۴۵۸۷۶
۱۳:۵۵ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

لیست ۲۲ بانک برای ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی

دیدارنیوز: مرحله اول ثبت درخواست برای خرید خودرو‌های خارجی واردتی " ثبت‌نام و انجام فرآیند نوبت‌دهی متقاضیان است " که از ظهر روز شنبه (۶ اسفند ماه) آغاز شده و واریز و مسدود کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی فرد متقاضی نزد بانک‌های تعیین شده یکی از شرایط الزامی در این فرایند اعلام شده است.

همانطور که گفته شده بود، برای تحقق این پیش‌شرط ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو‌های وارداتی (موجودی حساب بانکی ۵۰۰ میلیون تومانی به طور علی‌الحساب)، متقاضیان بایستی با مراجعه به شعب بانک‌های منتخب (تجارت، ملت، صادرات، ملی و قرض‌الحسنه مهر ایران) فرم مسدودی ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید خودروی خارجی را پر می‌کردند.

پس از آن، پنج بانک دیگر شامل بانک‌های سپه، کشاورزی، صنعت و معدن، رفاه و توسعه تعاون نیز معرفی شدند و این امکان برای متقاضیان فراهم شد که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب‌های خود در این بانک‌ها مسدود کنند.

اکنون ١١ بانک جدید نیز به ١٠ بانک معرفی شده قبلی شامل اقتصاد نوین، آینده، پارسیان، پست بانک، دی، رسالت، رفاه کارگران، سرمایه، سینا، شهر، کارآفرین، مسکن و موسسه اعتباری ملل نیز اضافه شده‌اند.

بر این اساس متقاضیان می‌توانستند برای خرید خودرو‌های وارداتی از ظهر ۶ اسفند ماه برای ثبت درخواست خود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس saleauto.ir مراجعه کنند.

سایر شرایط عرضه، نحوه ثبت‌نام و هر آنچه که لازم است متقاضیان خرید خودرو‌های واردتی بدانند از لینک قابل مشاهده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی