تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

امیرعبداللهیان: روابط ایران با مصر و اردن تقویت می‌شود

امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در اظهاراتی گفت که در آینده سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود و روابط ایران با کشور‌های منطقه از جمله مصر و اردن تقویت خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۵۸۶۸
۱۲:۵۰ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: روابط ایران با مصر و اردن تقویت می‌شود

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان که اخیرا به عراق سفر کرده بود در گفتگو با الوفاق درخصوص پیگیری ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: یکی از مسائل اساسی که در گفتگو با مقامات عراقی به آن پرداختیم، پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس است و مسئولان عراقی نیز اهتمام ویژه به این موضوع دارند.

وی گفت که مساله مهم در این پرونده این است که آمران و عاملان این عملیات تروریستی برای همه شناخته شده هستند و امیدواریم که روند پیگیری این موضوع به طور اساسی ادامه داشته باشد.

امیرعبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران رویکرد مثبتی دارد و معتقد است که از طریق همکاری مداوم با کشور‌های همجوار و منطقه، شاهد گشایش زیادی در آینده خواهیم بود.

وی گفت که سوتفاهم‌ها برطرف خواهد شد و روابط ایران با کشور‌های منطقه از جمله مصر و اردن تقویت خواهد شد و درخصوص عربستان نیز دستورکار جدی داریم.

امیرعبداللهیان درخصوص برگزاری نشست میان ایران، روسیه، سوریه و ترکیه نیز گفت که ما در این خصوص توافق نظر داریم و در سطح دیپلماتیک هماهنگی‌هایی باهم داریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی