تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رقابت در لالیگا بار دیگر داغ شد

بارسا باخت و فرصت‌سوزی کرد!

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا با نمایشی دور از انتظار برای اولین‌بار مقابل آلمریا تن به شکست داد تا رئالی‌ها به ادامه لیگ امیدوار شوند.

کد خبر: ۱۴۵۸۴۵
۰۹:۳۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

بارسا باخت و فرصت‌سوزی کرد!

دیدارنیوز: انگار بارسلونا هر گاه به بازی بلند و سانتر روی بیاورد، محکوم به شکست است.

پس از تساوی رئال در دربی مادرید، تصور می‌شد بارسلونا با برتری مقابل آلمریا بیش از پیش آماده جشن قهرمانی لالیگا شود، اما تیم ژاوی با ارائه یک بازی ضعیف در نهایت ناباوری یک بر صفر شکست خورد تا تنور رقابت در لالیگا کاملا سرد نشود.

فاکتور سانتر
به جرات می‌توان یکی از دلایل باخت بارسلونا را اصرار ژاوی به سانتر دانست. تیم او در این بازی ۴۷ بار سانتر کرد؛ بیش‌ترین تعداد در یک بازی خارج از خانه لالیگا از فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ و جالب این که درست مانند هر ۴ بازی قبلی که این تعداد یا بیش‌تر ارسال انجام داد، شکست خورد!

برای سومین بار
تیم کاتالونیایی برای سومین بار در فصل جاری گل اول یک بازی را دریافت کرد؛ کم‌تر از هر تیم دیگری در فصل جاری ۵ لیگ معتبر اروپایی. جالب این که در ۲ بار قبلی یک بار در نهایت ۲ بریک اوساسونا را برد و بار دیگر ۳ بریک به رئال مادرید باخت.

پایان طلسم
آلمریا در حالی بارسلونا را برد که در تاریخ لالیگا بیش از هر تیم دیگری، تقابل بدون برد با بارسلونا را تجربه کرده و ضمن ۱۱ شکست و ۲ تساوی در ۱۳ جدال پیش از دیدار اخیر، میانگین ۳ گل خورده در هر بازی مقابل آبی و اناری‌ها را داشت!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی