تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

نمایش خوب لژیونرها؛ از گل‌سازی جهانبخش تا شب رویایی آزمون

در آستانه مسابقات ملی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون توانستند روزی فوق‌العاده را در تیم باشگاهی‌شان بگذرانند و عملکردی درخشان از خود به جای گذاشتند.

کد خبر: ۱۴۵۸۲۵
۲۰:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱

نمایش خوب لژیونرها؛ از گل‌سازی جهانبخش تا شب رویایی آزمون

دیدارنیوز: ستارگان فوتبال ایران در آستانه فیفادی ماه مارچ نمایشی درخشان از خود به جای گذاشتند.

رقابت‌های باشگاهی در قاره اروپا به روز‌های حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود و لژیونر‌های ایرانی هم در آستانه تعطیلات فیفادی به دنبال آن هستند تا با درخشش خود بتوانند هم به کمک تیم باشگاهی‌شان بیایند و هم در اوج آمادگی مهیای حضور در اردوی ملی شوند. علیرضا جهانبخش و سردار آزمون توانستند روزی فوق‌العاده را در تیم باشگاهی‌شان بگذرانند و عملکردی درخشان از خود به جای گذاشتند.

درخشش «جهانبخش» برای صدرنشینی فاینورد

تیم فاینورد در هفته بیست‌وسوم اردیویسه هلند میهمان فورتونا بود. یاران علیرضا جهانبخش برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول لیگ به دنبال آن بودند تا در خانه حریف به پیروزی برسند و علیرضا جهانبخش با توجه به فرم ایده‌آل خود در هفته‌های گذشته توانست در ترکیب اصلی فاینورد به میدان برود. جهانبخش در ۳ بازی اخیر فاینوردی‌ها، توانسته بود ۳ گل برای تیمش بزند و آرنه اشلوت امیدوار بود که بازهم ستاره ایرانی بتواند در ترکیب تیمش موثر باشد.

علیرضا جهانبخش که تقلای زیادی برای موفقیت داشت، در یک موقعیت ۲ به تک با دروازه‌بان فورتونا و در شرایطی که خود می‌توانست برای تیمش گلزنی کند، موقعیت را در اختیار سانتیاگو خیمنز قرار داد تا بعد از گلزنی در هفته گذشته مقابل آلکمار، این‌بار در قامت گل‌ساز بتواند در ترکیب فاینورد بدرخشد و سازنده گل دوم تیمش باشد. جهانبخش در دقیقه ۶۰ از ترکیب تیمش خارج شد، آن‌هم در شرایطی که فاینوردی‌ها توانستند مسابقه امروز را با نتیجه ۴ بر ۲ به سود خود به پایان ببرند و با ۵۲ امتیاز صدرنشین اردیویسه هلند ماندند.

شب رویایی «سردار»؛ از گلزنی تا نجات دروازه

سردار آزمون بعد از گذراندن یک دوره طولانی‌مدت دوری از ترکیب بایرلورکوزن رفته‌رفته توانست خود را به ترکیب اصلی برساند. او هفته گذشته در بوندسلیگای آلمان در ترکیب اصلی تیمش مقابل مایتنس قرار گرفت که در شب شکست ۳ بر ۲ شاگردان ژابی آلونسو، آزمون یک پاس گل به نام خود به‌ثبت رساند تا چهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب بایرلورکوزن باشد. البته که بدشانسی هم گریبان‌گیر او شد و نتوانست ستاره ایرانی دروازه مایتنس را باز کند.

آزمون با وجود درخشش در بوندسلیگای آلمان، در لیگ اروپا نیمکت‌نشین شد، اما در نقش یار جانشین به ترکیب بایرلورکوزن آمد و در ضربات پنالتی توانست در مقابل موناکو، اولین ضربه تیمش را به زیبایی به گل تبدیل کند تا در صعود تیمش به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا نقش‌آفرین باشد. عملکرد خوب سردار آزمون، ژابی آلونسو را وادار کرد تا ستاره ایرانی را برای دومین هفته متوالی در بوندسلیگای آلمان در ترکیب اصلی تیمش قرار بدهد.

مهاجم ۲۸ ساله فوتبال ایران در شرایطی که تیمش با سوپرگل وینچنزو گریفو با یک گل از فرایبورگ عقب افتاده بود، توانست در نیمه دوم با یک ضربه والی تماشایی گل تساوی را وارد دروازه فرایبورگ کند و در ادامه بعد از گلزنی، ستاره ایرانی توانست در نقش یک نجات‌دهنده توپ را از روی خط دروازه بایرلورکوزن دور کند. لورکوزنی‌ها به لطف درخشش آزمون توانستند در خانه حریف به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند تا با ۲۸ امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی بمانند و سردار آزمون هم توانست برای اولین‌بار در فصل جاری در بوندسلیگای آلمان گلزنی کند.

صادق محرمی دیگر لژیونر فوتبال ایران در لیگ یک کرواسی، برای سومین بازی پیاپی در ترکیب دیناموزاگرب فرصت بازی پیدا نکرد و در شب پیروزی ۴ گله تیمش مقابل هایدوک اسپلیت، از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود بود. ادامه برنامه دیدار‌های لژیونر‌های فوتبال ایران، از ساعت ۲۱ تیم پونفرادینا در حضور امیر عابدزاده به مصاف لاس‌پالماس در لالیگا ۲ خواهد رفت. امیرحسین حسین‌زاده هم چشم‌انتظار درخشش در ترکیب شارلروا در مسابقه امشب که از ساعت ۲۱:۴۵ در مقابل سن‌ترویدن آغاز خواهد شد، است و در آخرین مسابقه هم پورتو پرتغال از ساعت ۰۰:۰۰ در خانه برابر ژیل‌ویسنته قرار می‌گیرد که مهدی طارمی در غیاب علی علیپور به دلیل مصدومیت، فرصت درخشش در ترکیب پورتو را دارد.

نمایش خوب لژیونرها؛ از گل‌سازی جهانبخش تا شب رویایی آزمون

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی