تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فرار تیم آنجلوتی از شکست برابر تیم ۱۰ نفره

دربی مادرید به کام بارسا

تیم رئال ماردید چند روز پس از پیروزی بزرگ و خیره‌کننده برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، فاصله زیادی با شکست در دربی مادرید نداشت اما در دقایق پایانی از باخت خانگی گریخت و این نتیجه به سود بارسای صدرنشین بود.

کد خبر: ۱۴۵۷۷۵
۰۸:۲۰ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱

دربی مادرید به کام بارسا

دیدارنیوز: مصاف رقبای پایتخت‌نشین لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا در سانتیاگو برنابئو با تساوی خاتمه یافت.

در چارچوب دیدار‌های هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا و در مهمترین بازی این هفته، شب گذشته (شنبه) تیم‌های همشهری رئال مادرید و اتلتیکومادرید دومین دربی مادرید فصل را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید و رئال از شکست فرار کرد.

در این بازی اتلتیکومادرید در حالی در دقیقه ۷۸ با گلزنی خوسه ماریا خیمنس از رقیب همشهری پیش افتاد که از دقیقه ۶۴ با اخراج آنخل کورئا ۱۰ نفره بازی می‌کرد. رئال مادرید، اما با گلزنی آلوارو رودریگس در دقیقه ۸۴ از شکست خانگی نجات یافت تا از این بازی خانگی حداقل یک امتیاز گرفته باشد.

این نتیجه بیشتر از همه به سود بارسلونای صدرنشین شد که با هفت امتیاز فاصله نسبت به رئال مادرید پیشتاز کورس قهرمانی است. کاتالان‌ها اگر امشب بتوانند میزبان خود آلمریا را شکست دهند، فاصله‌شان را با رئال مادرید به ۱۰ امتیاز افزایش خواهند داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی