تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تشییع پیکر مرحوم اسماعیل احمدی در گلزار شهدای کرمان

آخرین وضعیت وزیر ورزش؛ سطح هوشیاری ۸ است +ویدیو

رئیس اورژانس بیمارستان باهنر کرمان درباره آخرین وضعیت مصدومان سقوط بالگرد در کرمان گفت: از ۱۸ مصدوم، ۳ نفر ترخیص شده‌اند و جای نگرانی برای وزیر ورزش وجود ندارد. وزیر و پاریزی مدیرکل استان کرمان کماکان وضعیت دیشب را دارند و سطح هوشیاری آن‌ها ۸، ۹ است ولی درباره آن‌ها جای نگرانی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۴۵۶۸۹
۱۰:۴۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱

آخرین وضعیت وزیر ورزش؛ سطح هوشیاری ۸ است +ویدیو

دیدارنیوز: آخرین وضعیت وزیر ورزش و جوانان و سایر مصدومان سانحه سقوط بالگرد در کرمان اعلام شد.

محمد صابری رئیس اورژانس استان کرمان درباره آخرین وضعیت مصدومان سانحه سقوط بالگرد در شهر بافت اظهار داشت: از ۱۸ مصدومی که به بیمارستان منتقل شدند، دو نفر شب گذشته و همچنین مدیرکل استان یزد صبح امروز ترخیص شدند. ۱۵ نفر نیز در بیمارستان تحت نظر هستند.

وی ادامه داد: مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های تهران و آذربایجان شرقی که دیشب سطح هوشیاری پایین داشتند، این هوشیاری امروز به سطح خوب و به عدد ۱۵ است و صحبت می‌کردند.

صابری در باره آخرین ضعیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر و پاریزی مدیرکل استان کرمان کماکان وضعیت دیشب را دارند. سطح هوشیاری آن‌ها ۸، ۹ است، ولی درباره آن‌ها جای نگرانی وجود ندارد و ان‌شاءالله کم کم بهبودی حاصل خواهد شد. سایر مصدومان که شکستگی داشتند، حال عمومی‌شان مساعد است. همه آن‌ها تحت نظر بوده و هوشیار هستند. جای نگرانی وجود نداد و بعضی از آن‌ها نیاز به جراحی دارند که همکاران ما از صبح امروز جراحی‌ها را آغاز کرده اند.

رئیس اورژانس استان کرمان عنوان کرد: نیازی به انتقال مصدمان به شهر‌های دیگر وجود ندارد. تمام امکانات و پزشکان در بیمارستان وجود دارد. هواپیمای اورژانس از دیشب در فرودگاه بوده و تا ساعاتی دیگر هم حضور خواهد داشت، ولی نظر به اعزام هیچ کدام به تهران نیست.

صابری همچنین در گفت‌وگوی دیگری خاطرنشان کرد: سطح هوشیاری وزیر مختصری بالاتر اومده و همچنان در ICU بستری است. جای نگرانی وجود ندارد و با گذر زمان بهبودی حاصل خواهد شد. درخصوص جوادی و ستوده دیران کل ورزش و جوانان استان‌های تهران و آذربایجان شرقی نیز باید عنوان کنم که قطعاً نیاز به عمل دارند، ولی جای نگرانی وجود ندارد.

وی درباره احتمال عمل جراحی بر روی سجادی گفت: در حال حاضر نظر پزشکان این است که وزیر ورزش نیاز به جراحی ندارد.

همچنین علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان این سانحه بود، درباره آخرین شرایط خود گفت: به لحاظ عمومی خوب هستم و همه برای بستری‌ها دعا می‌کنیم.

وی درباره این سانحه عنوان کرد: بالگرد در حین نشستن، منطقه نشستن را از دست داد و کنترل از دست خلبان خارج شد. در حد ۴، ۵ ثانیه چرخش‌های شدید وجود داشت که صندلی‌ها و کابین داغان شد. من از ناحیه کتف شکستگی دارم و از ناحیه ریه‌ها هم دچار مشکل شدم. همچنین برای ادامه روند درمانی به یزد منتقل می‌شوم.

تشییع پیکر مرحوم اسماعیل احمدی در گلزار شهدای کرمان

پیکر مرحوم اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور وزیر ورزش که در سانحه هوایی بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت استان کرمان جان باخت در گلزار شهدای کرمان تشییع شد.

پیکر آن مرحوم در حال انتقال به تهران است و امروز در گلزار شهدای تهران تشییع می‌شود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی