تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

تالار وحدت، میزبان اختتامیه جشنواره هنر‌های تجسمی فجر

پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، روز جمعه ـ ۵ اسفندماه ـ با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف رسما به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر: ۱۴۵۶۸۶
۱۰:۱۶ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱

تالار وحدت، میزبان اختتامیه جشنواره فجر دیگری است

دیدارنیوز: یک روز پس از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت، این بار این سالن قدیمی کشور میزبان هنرمندانی از حوزه‌ای دیگر می‌شود.

بر این اساس، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، امروز ـ جمعه ـ پنجم اسفند ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان هنر‌های تجسمی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در اختتامیه این دوره از جشنواره برای نخستین بار «جایزه ویژه جهاد تبیین» از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان برگزیده اهدا خواهد شد.

نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر به دبیری سید عباس میرهاشمی از ۷ تا ۲۸ بهمن ماه در فرهنگستان هنر برپا بود.

همچنین نمایشگاه بخش «تجسم هنر» پانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در استان تهران موسوم به «ایرانِ عزیزِ ما» با حضور مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه ـ سوم اسفند ماه ـ افتتاح شد.

نمایشگاه «آینه در آینه ۲» هم بخش دیگر جشنواره است که سه شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی