تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

گوترش خواستار پایان «شهرک‌سازی نامشروع» اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی شد

گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار پایان «شهرک‌سازی نامشروع» اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی شد و گفت: «هرگونه شهرک‌سازی بر خلاف حقوق بین الملل است و باید متوقف شود.»

کد خبر: ۱۴۵۶۵۲
۲۰:۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱

گوترش خواستار پایان «شهرک‌سازی نامشروع اسرائیل» در سرزمین‌های فلسطینی شد

دیدارنیوز: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه خواستار پایان «شهرک‌سازی نامشروع» اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی شد. وی همچنین ترورسیم و افزایش خشونت‌ها در کرانه باختری رود اردن را محکوم کرد.

گوترش در سخنان خود «هر شهرک» را «مانعی بر سر راه صلح» دانست و تاکید کرده که «هرگونه شهرک‌سازی بر خلاف حقوق بین الملل است و باید متوقف شود.»

او در بخش دیگری از سخنانش ضمن محکوم کردن تروریسم گفت: «خشونت یک مانع دیگر بر سر راه صلح است، هیچ چیز تروریسم را توجیه نمی‌کند و همه باید با تروریسم مقابله کنند.»

درگیری میان ارتش اسرائیل و فلسطینی‌ها در هفته‌های اخیر افزایش یافته است. تنها در روز چهارشنبه نیرو‌های اسرائیل ۱۰ فلسطینی را در کرانه باختری به ضرب گلوله از پای درآورند. ارتش اسرائیل کشته شدگان را شبه‌نظامیان فلسطینی می‌داند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی