تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دلیل اولیه مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی اعلام شد

فرماندار ویژه بروجرد علت اولیه مسمومیت برخی از دانش‌آموزان این شهرستان را تشریح کرد و گفت: نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه احمدیه و نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

کد خبر: ۱۴۵۶۴۷
۱۸:۲۱ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱

دلیل اولیه مسمومیت دانش‌آموزان بروجردی اعلام شد

دیدارنیوز: مسلم مرادی عصر امروز با بیان اینکه جلسه شورای تأمین این شهرستان امروز در رابطه با مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه تشکیل شد، اظهار داشت: علت این اتفاق با حضور کارشناسان فنی و دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۸۲ دانش‌آموز در روز گذشته و صبح امروز بنابر گزارش شبکه بهداشت و درمان بروجرد به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند، افزود: این دانش‌آموزان توسط نیرو‌های اورژانس و برخی هم توسط والدین به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار ویژه بروجرد با بیان اینکه ۱۱ نفر از ۸۲ دانش‌آموز بستری شده در حال حاضر در بیمارستان هستند، عنوان کرد: مابقی دانش‌آموزان با مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان مرخص شده‌اند و حال عمومی آنان نیز مساعد است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام اولیه کارشناسان فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه احمدیه و نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است، بیان کرد: احتمال تعطیلی این دبیرستان برای هفته آینده بررسی می‌شود.

مرادی با بیان اینکه تصمیمی هنوز برای تعطیلی دبیرستان احمدیه گرفته نشده است، گفت: بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان این شهرستان در دست بررسی است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی