تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قتل یک معلم در فرانسه توسط شاگرد ۱۶ ساله

در حادثه‌ای هولناک، معلم یک مدرسه خصوصی در جنوب غربی فرانسه روز چهارشنبه به ضرب چاقوی یکی از شاگردانش در کلاس درس کشته شد.

کد خبر: ۱۴۵۶۴۴
۱۷:۴۰ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱

قتل معلم فرانسوی با چاقو توسط شاگرد ۱۶ ساله

دیدارنیوز: این حادثه در مدرسه راهنمایی و متوسطه شهر سن‌ژان‌دولوز روی داد. دادستانی فرانسه اعلام کرده است که فرد مظنون به این حمله ۱۶ سال دارد و در بازداشت موقت به سر می‌برد.

بنا به گزارش‌ها معلمی که به قتل رسیده است زنی ۵۲ ساله بود و زبان اسپانیایی درس می‌داد.

ساموئل پتی، یک معلم دیگر سه سال پیش در فرانسه در جریان حمله‌ای که «تروریستی» توصیف شد به قتل رسید. عامل آن حمله یک مرد ۱۸ ساله و اهل جمهوری خودمختار چچن در روسیه بود که از نمایش کاریکاتور‌های پیامبر اسلام توسط این معلم خشمگین شده بود. او ساموئل پتی را در خارج از مدرسه سر برید.

دولت فرانسه در واکنش به قتل یک معلم در شهر سن‌ژان‌دولوز اعلام کرد که از «جامعه آموزشی» این کشور «حمایت» می‌کند. بنا به گزارش‌ها پاپ اندیای، وزیر آموزش ملی فرانسه قرار است در محل حادثه حاضر شود.

حمله روز چهارشنبه اولین مورد قتل یک معلم در چهارچوب فعالیت حرفه‌ای خود در فرانسه از زمان قتل ساموئل پتی محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی