تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در جلسه هیئت دولت مطرح شد

رئیسی: وزارت نفت برای بهینه‌سازی مصرف بنزین طرح ارائه دهد

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.

کد خبر: ۱۴۵۶۴۱
۱۷:۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱

رئیسی: وزارت نفت برای بهینه‌سازی مصرف بنزین طرح ارائه دهد

دیدارنیوز: رئیس جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت بازار ارز و طلا، در راستای اعمال حکمرانی موثر دولت بر این بازار به شکل یکپارچه حمایت کنند.

سید ابراهیم رئیسی امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.

رئیس جمهور با اشاره به آغاز به کار مرکز مبادلات ارز و طلا، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست از سیاست‌های بانک مرکزی در زمینه مدیریت بازار ارز و طلا، در راستای اعمال حکمرانی موثر دولت بر این بازار به شکل یکپارچه حمایت کنند.

وی بر ضرورت پاسخگویی دقیق و به‌هنگام دستگاه‌های اجرایی به ابهامات و انتقادات رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌ها حتما با رصد کامل مطالب منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی به انتقادات و ابهامات درباره عملکرد دولت پاسخ مناسب و قانع کننده برای افکار عمومی ارائه کنند.

رئیسی در آغاز سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان، همگان و به ویژه مسئولان و مدیران دولت را به بهره‌گیری از برکات و روز‌های نورانی این ماه فراخواند.

در این جلسه همچنین گزارش کلیات برنامه هفتم از سوی سازمان برنامه و بودجه ارائه و مقرر شد این برنامه در جلسات آینده مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی