تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

کمک موسسه خیریه نیک گامان به زلزله‌‌زدگان خوی

تقی‌پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید گفت: مجموع ارزش بن کارت‌های خرید مواد غذایی و‌مایحتاج لازمٍ اهدا شده به ۴۰۱ خانواده آسیب دیده از زلزله خوی به ارزش «دوازده میلیارد و سی میلیون ریال» رسیده است.

کد خبر: ۱۴۵۶۲۸
۱۳:۰۱ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱

موسسه خیریه نیک گامان و زلزله‌ خوی

دیدارنیوز: اشکان تقی پور، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور و مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید گفت: در بخشی از فاز کوتاه مدت کمک رسانی به هم‌میهنان آسیب دیده از زلزله در شهرستان خوی، مجموعٍ ارزش بن کارت‌های خرید مواد غذایی و‌مایحتاج لازمٍ اهدا شده به ۴۰۱ خانواده آسیب دیده از زلزله به ارزش «دوازده میلیارد و سی میلیون ریال» رسیده است.

او افزود: در ادامه‌ این روند ۶۱ بن کارت خرید ۳۰ میلیون ریالی علاوه بر ۳۴۰ بن کارت ۳۰ میلیون ریالی پیشین اهدایی به مددجویان آسیب دیده از زلزله در خوی با هماهنگی و همراهی جمعیت هلال احمر پس از بازدید و مددکاری میدانی مددکاران و مدیران موسسه به هم‌میهنان آسیب دیده اهدا شد.

عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری افزود: پس از اهدای «ده میلیارد و دویست میلیون ریالی» بن کارت‌های خرید به مددجویان آسیب دیده از زلزله سازمان بهزیستی در خوی، تعداد ۶۱ بن کارت ۳۰ میلیون ریالی طی بازدید میدانی مددکاران و مدیران موسسه با تسهیلگری و همراهی جمعیت هلال احمر به ۶۱ خانواده دیگر آسیب دیده در اولویت بیشتر نیازمندی هدیه شد.

چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹ در پایان اظهار داشت: به امید پروردگار کمک‌های میان مدت و بلند مدت موسسه نیز پس از نیازسنجی‌های هدفمند و کارشناسی شده‌‌ی در حال انجام مددکاران موسسه در منطقه با هماهنگی و تسهیلگری جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی طی جلسات متعدد در منطقه آسیب دیده از زلزله و همچنین سازمان بهزیستی کشور و جمعیت هلال احمر در تهران با همراهی همیشگی خیرین داخل و‌خارج از کشور موسسه به شکل کاملا مردم نهاد با نظارت نهاد‌های ذیربط انجام خواهد شد.

تقی پور تاکید کرد: بر مبنای اخذ مجوز دادستانی و جمعیت هلال احمر علاوه بر دارا بودنٍ پروانه فعالیت کشوری از سازمان بهزیستی کشور در جایگاه یکی از موسسات خیریه برتر کشور با فعالیت اثرگذار در عرصه‌ی ملی، موسسه خیریه نیک گامان مجوز جمع آوری کمک‌های مردمی در بحران‌های طبیعی را نیز داراست که موسسه این کمک‌های گردآوری شده را پس از کارشناسی و نیازسنجی‌های میدانی و علمی مددکاران موسسه با همراهی و تسهیلگری نهاد‌های متولی در بحران، مستقیما به دست مددجویان آسیب دیده می‌رساند.

موسسه خیریه نیک گامان و زلزله‌ خوی

موسسه خیریه نیک گامان و زلزله‌ خوی

موسسه خیریه نیک گامان و زلزله‌ خوی

موسسه خیریه نیک گامان و زلزله‌ خوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی