تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رکورد فوق‌العاده «الهامی» در جام حذفی!

در سالیان اخیر، ساکت الهامی توانسته در قامت سرمربی برنده در جام حذفی بدرخشد و در ۷ بازی اخیری که تیم او در جام حذفی به میدان رفته، شکست‌ناپذیر بوده که رکورد جالب‌توجهی است.

کد خبر: ۱۴۵۵۴۶
۱۰:۴۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱

رکورد فوق‌العاده «الهامی» در جام حذفی!

دیدارنیوز: سرمربی باتجربه فوتبال ایران بار دیگر در جام حذفی موفق شد به یک افتخار جدید دست پیدا کند.

ساکت الهامی در سال‌های اخیر نشان داده که برای تاریخ‌سازی و کسب افتخار در جام حذفی مربی قابل‌اعتمادی است. در ۳ سال اخیر، ۲ سرمربی جام قهرمانی را در این رقابت‌ها بالای سر برده‌اند که یک‌بار این افتخار نصیب جواد نکونام شده و ۲ بار هم ساکت الهامی توانسته در قامت سرمربی تیم قهرمان، فاتح جام حذفی شود؛ از برد دراماتیک مقابل استقلال در مشهد همراه با تیم تراکتور تا پیروزی فصل گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم اراک با تیم نساجی مازندران که یک دستاورد تاریخی را به ویترین مازنی‌ها اضافه کرد.

۷ بازی متوالی شکست‌ناپذیری در جام حذفی

ثبت رکورد شکست‌ناپذیر بودن در لیگ برتر به مراتب آسان‌تر از جام حذفی است که یک غفلت می‌تواند همه معادلات را تغییر بدهد و جای تیم برنده و بازنده را عوض کند. با این وجود در سالیان اخیر، ساکت الهامی توانسته در قامت سرمربی برنده در جام حذفی بدرخشد و در ۷ بازی اخیری که تیم او در جام حذفی به میدان رفته، شکست‌ناپذیر بوده که رکورد جالب‌توجهی است.

الهامی آخرین‌بار، ۲ فصل در جریان رقابت‌های جام حذفی در مرحله یک‌هشتم نهایی در قامت سرمربی نساجی مازندران مغلوب ملوان بندرانزلی شد و بعد از آن دیگر هیچ باختی را در جام حذفی تجربه نکرده و توانسته آرمان‌گهر سیرجان، گل‌گهر سیرجان، استقلال تهران، مس کرمان، آلومینیوم اراک، چادرملوی اردکان و مس رفسنجان را شکست بدهد تا به‌تن‌هایی رکوردی ویژه را در زمینه شکست‌ناپذیری در جام حذفی داشته باشد.

دستاورد تازه؛ تاریخ‌سازی با هوادار!

ساکت الهامی فصل گذشته توانست برای اولین‌بار در تاریخ باشگاه نساجی، این تیم را به قهرمانی جام حذفی برساند و پیشتر هم دومین جام تاریخ باشگاه تراکتور را به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه کرده بود. سرمربی باتجربه فوتبال ایران که در جام حذفی به مراتب کارنامه‌ای قابل‌قبول‌تر نسبت به لیگ برتر دارد، در فصل جدید به دنبال تاریخ‌سازی با تیم هوادار بود که فعلاً توانسته به خواسته خود برسد و مشخص نیست بلندپروازی الهامی و شاگردانش در تیم هوادار تا چه مرحله‌ای ادامه خواهد داشت.

هوادار در سالیان اخیر هیچگاه نتوانسته بود خود را به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی برساند، اما روز گذشته و در شرایطی که این تیم با ۱۰ بازیکن و اخراج ساکت الهامی مقابل مس رفسنجان کارش را دنبال می‌کرد، بنفش‌پوشان توانستند در ضربات پنالتی برنده شوند و به جمع ۸ تیم برتر صعود کنند تا یک رکورد دیگر به آلبوم افتخارات الهامی در جام حذفی اضافه شود و او بتواند به روز‌های خوبش در این رقابت‌ها ادامه بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی