تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

از وزیر ارشاد تا آموزش و پرورش؛ اتحادیه اروپا ۳۴ فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد

اتحادیه اروپا امروز دوشنبه، دو سازمان و ۳۲ فرد دیگر را به فهرست تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد که از آن جمله می‌توان به وزرای ارشاد و آموزش و پرورش دولت ابراهیم رئیسی و شماری از مقام‌های امنیتی و نمایندگان مجلس اشاره کرد.

کد خبر: ۱۴۵۵۱۵
۱۷:۵۰ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا ۳۴ فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد

دیدارنیوز: اتحادیه اروپا روز دوشنبه شماری از مقام‌ها و نهاد‌های ایرانی را تحریم کرد.

یورونیوز نوشت: «کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به این ترتیب دو سازمان و ۳۲ فرد دیگر را به فهرست تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران اضافه کردند. نام وزرای ارشاد و آموزش و پرورش دولت ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران در بین تحریم‌شدگان دیده می‌شود.

شماری از مقام‌های امنیتی و نمایندگان مجلس ایران نیز از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده‌اند.

به گفته مقام‌های اتحادیه اروپا این نهاد‌ها و افراد به دلیل «نقض جدی حقوق بشر در ایران» تحریم شده‌اند.

بروکسل پیش از این چند رشته تحریم علیه مقام‌ها و نهاد‌های جمهوری اسلامی از جمله گشت ارشاد و مقام‌های نظامی ایران وضع کرده بود. دور جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه حکومت ایران در حالی وضع شد که شماری از ایرانیان خارج از کشور روز دوشنبه در بروکسل تظاهرات کردند.

اتحادیه اروپا ضمن ممنوع کردن سفر افراد تحریم‌شده به ۲۷ کشور عضو این اتحادیه اموال آن‌ها را توقیف خواهد کرد. قرار است اموال دو سازمان تحریم‌شده نیز از سوی اتحادیه اروپا توقیف شود.

تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی در حالی اعلام شد که ارزش ریال ایران روز دوشنبه به کمترین میزان خود در برابر دلار آمریکا رسید. بنا به گزارش‌ها هر دلار آمریکا بیش از ۵۰ هزار تومان در بازار ارز تهران معامله شد.

دستکم ۵۲۹ نفر در جریان موج اعتراض‌های پنج ماه اخیر در ایران که در پی جان باختن مهسا امینی پس از بازداشت به دست گشت ارشاد آغاز شد، کشته شدند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی