تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

«یحیی» برای فولادی‌ها آرزوی موفقیت کرد

در آستانه دیدار حساس امروز (دوشنبه) فولاد ایران و الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس برای نماینده کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر: ۱۴۵۵۱۴
۱۷:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

«یحیی» برای فولادی‌ها آرزوی موفقیت کرد

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

یحیی گل‌محمدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره بازی امروز تیم فولاد به‌عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متأسفانه به دلیل مسائلی که پیش آمد، فوتبال و باشگاه‌های ایران نتوانستند با تمام قوا در لیگ قهرمانان حضور پیدا کنند. در حال حاضر فولاد خوزستان تنها نماینده خانواده فوتبال و ورزش ایران در این مسابقات است، پس موفقیت آن، موفقیت همه ما خواهد بود.

وی ادامه داد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و به نظر من این مسئله قدرت مضاعفی به تیم فولاد به‌ویژه در رقابت‌های بین‌المللی می‌بخشد. من به نوبه خود، عمیقاً برای تیم فولاد و هواداران آن آرزوی پیروزی در بازی پیش رو را دارم و البته به امید خدا پیروزی آن‌ها پیروزی همه فوتبال ایران است و همه مردم ایران را نیز خوشحال خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی