تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

استقلال - ملوان؛ رقابت تکراری!

استقلال با ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم جام‌حذفی است و ملوان هم با ۳ قهرمانی یکی از تیم‌های موفق تاریخ این رقابت‌هاست. تقابل استقلال و ملوان در جام‌حذفی یکی از پرتکرارترین تقابل‌های تاریخ جام حذفی محسوب می‌شود که از اواخر دهه ۵۰ آغاز شده است.

کد خبر: ۱۴۵۴۷۶
۰۹:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

استقلال - ملوان؛ رقابت تکراری!

دیدارنیوز: استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی میزبان ملوان است.

رقابت‌های جام‌حذفی با برگزاری دیدار‌های مرحله یک هشتم‌نهایی پیگیری می‌شود که در یکی از این مسابقات روز دوشنبه یک اسفند، از ساعت ۱۵:۳۰ استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان است. پیام حیدری داور این مسابقه خواهد بود. استقلال رکورددار بیشترین حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی است و در ۱۲ دوره اخیر ۱۱ مرتبه موفق به صعود به این مرحله شده است. ملوان هم در ۱۰ فصل گذشته تنها یک‌بار توانسته به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی راه یابد.

استقلال باز هم در تهران

استقلال در هر ۲ بازی خود در این فصل در لیگ ملوان را مغلوب کرده است. آبی پوشان در این دوره به هیچ تیمی بیشتر از ملوان گل نزده و در ۲ مجموع بازی رفت و برگشت این تیم را ۷ بر یک شکست داده است. استقلال با غلبه بر تراکتور به این مرحله رسیده، ملوان هم با حکم کمیته انضباطی موفق به حذف نفت مسجدسلیمان شده است. استقلال در شرایطی میزبان ملوان است که این تیم در فصول اخیر به بازی در تهران عادت کرده است. این تیم در ۱۵ بازی آخر خود در جام حذفی تنها یک بار برای برگزاری بازی فینال از تهران خارج شده است و در سایر بازی‌ها یا میزبان بوده یا مقابل تیمی از تهران یا حومه تهران قرار گرفته است. استقلال آخرین بار در سال ۹۷، برای بازی مقابل نفت مسجدسلیمان خارج از تهران در زمین حریف بازی کرده است.

بیش از ۴ دهه رقابت پایاپای

وضعیت افتخارات استقلال و ملوان در رقابت‌های لیگ قابل مقایسه نیست، ولی این دو تیم در جام‌حذفی همیشه رقبای سرسختی برای یکدیگر بوده‌اند. استقلال با ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم جام‌حذفی است. ملوان هم با ۳ قهرمانی یکی از تیم‌های موفق تاریخ این رقابت‌هاست. تقابل استقلال و ملوان در جام‌حذفی یکی از پرتکرارترین تقابل‌های تاریخ جام حذفی است که از اواخر دهه ۵۰ آغاز شده است. این دو تیم ۸ بار در ۶ دوره بایکدیگر دیدار داشته‌اند که حاصل تقابل دو تیم برابر بوده و مصاف این دو تیم در این فصل می‌تواند حکم به برتری یکی از دو تیم بدهد.

در این ۸ رویارویی، استقلال و ملوان هرکدام ۲ بار برنده شده‌اند و ۴ بازی مساوی شده است. در این ۶ دوره هم ۳ بار ملوان و ۳ دوره استقلال موفق به صعود شده است. استقلال و ملوان تنها یک بار در مرحله یک هشتم‌نهایی با هم دیدار داشتند که به آخرین تقابل این تیم در جام‌حذفی باز می‌گردد که استقلال ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی